Bulgarijos sostinės oro uoste įvyko incidentas, kuris sukėlė plačias diskusijas apie pigių aviakompanijų bagažo politiką ir aptarnavimo kokybę. Liepos 24 dieną iš Sofijos į Vieną skridusi moteris pateko į konfliktinę situaciją su oro uosto personalu dėl savo rankinio bagažo dydžio.
Kas nutiko?
Aviakompanijos „Ryanair” keleivė sužinojo, kad jos turimas krepšys viršija bendrovės nustatytus matmenis rankiniam bagažui. Oro uosto darbuotojai informavo moterį, jog ji turės sumokėti papildomą mokestį arba nebus įleista į orlaivį.
Ši žinia sukėlė itin emocingą moters reakciją – ji pravirko, pradėjo šaukti ir desperatiškai bandė sutalpinti savo daiktus į specialų bagažo dydžio tikrinimo įrenginį. Visą situaciją nufilmavo kitas keleivis Nikolajus Stefanovas, o vaizdai greitai išplito socialiniuose tinkluose. Vaizdo įrašą galite pažiūrėti čia.
Reakcijų banga
Incidentas sulaukė aukščiausio lygio Bulgarijos valdžios atstovų dėmesio. Šalies vicepremjeras ir transporto ministras Grozdanas Karadžovas griežtai sukritikavo oro uosto personalo veiksmus, pažadėdamas:
- Nustatyti atsakingą aptarnavimo bendrovę
- Skirti maksimalią baudą
- Įteikti oficialų įspėjimą
Tuo tarpu už aptarnavimo paslaugas atsakinga įmonė „Goldair Handling Bulgaria” gynė savo darbuotojų veiksmus, teigdama, kad jie elgėsi profesionaliai ir laikėsi aviakompanijos nustatytų taisyklių.
Shoutout to the @Ryanair crew and border police at Sofia Airport for dealing with a extremely dangerous passenger fast and smooth. Big respect to the young lion from @Ryanair, this airline never disappoints. pic.twitter.com/HMS4d6nDv4
— една българка (@transbulgaria) July 25, 2025
- „Taip atrodo mūsų „žalioji ateitis” po vienos krušos?” Specialistai paaiškina, kad saulės moduliams dažniau kenkia visai kas kita
- Kodėl automobilių varikliai tapo neremontuojami: viskas labai paprasta
- ES atsisakė šio banknoto: kokios kupiūros jau nebematysite apyvartoje?
- Vienas patikimiausių rinkoje: į kurį biudžetinį krosoverį verta atkreipti dėmesį
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
Aviakompanijos pozicija
„Ryanair” išplatintame komentare paaiškino situacijos detales:
- Keleivė įsigijo bazinės kainos bilietą, kuris leidžia nešti tik nedidelį asmeninį krepšį
- Jos bagažas viršijo leistinus matmenis
- Atsisakius mokėti standartinį papildomą mokestį, prasidėjo konfliktas
- Dėl agresyvaus elgesio jai buvo uždrausta lipti į lėktuvą
Pamokos keliautojams
Šis incidentas primena apie svarbius dalykus planuojant keliones pigių skrydžių bendrovėmis:
- Atidžiai susipažinkite su bagažo taisyklėmis – kiekviena aviakompanija turi skirtingus reikalavimus
- Patikrinkite savo bileto tipą – baziniai bilietai dažnai apima tik minimalias paslaugas
- Išmatuokite bagažą prieš kelionę – daugelis aviakompanijų internete nurodo tikslius leistinus matmenis
- Būkite pasiruošę papildomiems mokesčiams – jei bagažas neatitinka reikalavimų
Nors keleivės emocijas galima suprasti, ekspertai pabrėžia, kad konfliktas su personalu retai padeda išspręsti situaciją. Oro uostų darbuotojai privalo laikytis aviakompanijų nustatytų taisyklių, o šios taisyklės skelbiamos viešai ir prieinamos visiems keleiviams dar prieš perkant bilietus.