Įvykis vyko tuo metu, kai audra „Amy“, su vėjo gūsiais iki 160 km/val., sukėlė didelių sutrikimų transporto srityje visoje Jungtinėje Karalystėje. Skrydžio įgula išsiuntė „7700 squawk“ kodą, žymintį bendrą kritinę situaciją.
Iš pradžių lėktuvą buvo bandyta nutupdyti Prestviko oro uoste, tačiau keli bandymai buvo nesėkmingi. Vėliau buvo bandoma nusileisti Edinburgo oro uoste, tačiau ir tai nepavyko.
Tada lėktuvas buvo nukreiptas į Mančesterį, kur saugiai nusileido beveik po dviejų valandų nuo pirmojo nesėkmingo bandymo Prestvike.
Pasak pranešimų, lėktuvas nusileido turėdamas tik 220 kilogramų kuro – tiek, kiek užtenka vos penkioms ar šešioms minutėms skrydžio. Šis kiekis atitinka minimalią saugumo atsargą, žemiau kurios orlaiviui nebėra saugu būti ore.
Vienas iš keleivių, Aleksandras Marči, kuris į kelionės tikslą atvyko su dešimties valandų vėlavimu, laikraščiui „Ayr Advertiser“ pasakojo:
„Iš Pizos išskridome vėlai, nes ten vyko visuotinis streikas, o protestuotojai buvo patekę ant kilimo-tūpimo tako. Bijojome, kad nespėsime į Prestviką prieš audros pradžią.
Viskas buvo gerai, kol pradėjome leistis. Lėktuvas kelis kartus skrido ratais prieš bandydamas nusileisti, bet iškart po to staigiai pakilo atgal. Mums pasakė, kad bandysime dar kartą, o jei nepavyks – skrisime į Mančesterį. Antrą kartą oro duobės buvo labai stiprios, beveik prisilietėme prie kilimo-tūpimo tako, bet paskutinę akimirką lėktuvas vėl staigiai pakilo.
Tik po nusileidimo Mančesteryje supratome, kokia pavojinga buvo situacija – kuras buvo beveik pasibaigęs. Žmonės buvo akivaizdžiai palengvėję, bet ir sukrėsti – niekas nenorėjo artimiausiu metu vėl skristi.“
Ką žmonės dabar skaito?
- Revoliuciniai bankomatų pokyčiai. Nebebus kortelių. O kaip dėl grynųjų pinigų išgryninimo?
- Kas čia per absurdas? „Swedbank“ sprendimas siutina klientus Lietuvoje
- Trumpas grasina Kinijai „didžiuliais tarifų padidinimais”
- „Volvo XC70“: pirmasis tolimojo nuotolio įkraunamas hibridas, kurio nuvažiuojamas atstumas viršija 1200 km
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
Ekspertai nurodo, kad „Boeing 737-800“ tipo lėktuvui kuro atsarga neturėtų būti mažesnė nei 30 minučių skrydžio laikui.
„Ryanair“ atstovas laikraščiui „Daily Mail“ sakė:
„Ryanair apie šį atvejį informavo atitinkamas institucijas penktadienį, spalio 3 d. Kadangi vyksta tyrimas, su kuriuo visiškai bendradarbiaujame, šiuo metu papildomų komentarų neteikiame.“