Šią savaitę policijos patrulis Vokietijos mieste Chemnice, Saksonijos federalinėje žemėje, į dangų virš B174 kelio Rūdų kalnuose paleido droną, kad stebėtų eismą. Rezultatas buvo neįtikėtinas.
Kas minutę drono kamera perduodavo į monitorių vaizdą su įvairių transporto priemonių vairuotojų KET pažeidimais. Galiausiai ypatingą dėmesį patruliai atkreipė į kelio atkarpą tarp Marienbergo ir Grosriukersval’dės sankryžos Raicenhaino kryptimi.
Kaip rašoma Saksonijos naujienų portalo pranešime, ši kelio atkarpa yra labai pavojinga. Ten teko uždrausti lenkimą sunkvežimiams, kurių masė viršija 3,5 tonos.
Nepaisant tokio apribojimo, sunkiųjų vilkikų ir vidutinio dydžio sunkvežimių vairuotojai ignoravo ženklą ir ėmėsi lenkimo. Drąsos pridėjo tai, kad vaizdo fiksavimo kamerų čia nebuvo.
Čia nebuvo pastebėta ir policijos patrulių, kas tapo savotišku stimulu – pirmyn su vėjeliu. Tik vairuotojai nežinojo, kad visas patrulių ant motociklų būrys tykojo „krūmuose”, tai yra už miško / medžių juostos gretimame šalutiniame kelyje.
Būtent jiems drono operatorius, sėdėjęs įrengtame mikroautobuso salone, perduodavo informaciją apie vilkikų vairuotojus, kurie įsidrąsino lenkti šioje pavojingoje atkarpoje.
Įrodymų baze pažeidimams tapo vaizdo įrašai ir nuotraukos, padarytos dronu. Prieštaravimų ar skundų šiuo klausimu nebuvo. Kiekvienam iš 15 sunkvežimių vairuotojų, kurie per kelias valandas pateko į stebėjimo lauką, patruliai išrašė 70 eurų baudas.
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- Sudie, dyzeli? Kodėl anksčiau tai buvo nuostabūs degalai, kurie taupė mūsų pinigus, o dabar – nebe
- Nuo rugsėjo – pabaiga: „Google Maps” nutraukia paslaugą – duomenys bus ištrinti
- Variklio paleidimas be sankabos nuspaudimo: kodėl vairuotojai taip daro – ar verta taip elgtis?
- Pilotas prabilo: atskleidė, kam iš tikrųjų reikalingas lėktuvo režimas
Pasak vietos policijos atstovės spaudai, dronai buvo įsigyti maždaug prieš metus. Po intensyvaus beveik trijų mėnesių mokymo pareigūnai naudoja skraidančius aparatus skrydžiams virš federalinių kelių ir automagistralių. Jų užduotis: kontroliuoti atstumo laikymosi taisykles, greičio apribojimus ir lenkimo draudimus.
Policija pabrėžė, kad ir toliau naudos šiuolaikines stebėjimo technologijas kelių eismo saugumui didinti. Bepiločių nuotoliniu būdu valdomų aparatų naudojimo praktiką jau studijuoja ir pradeda diegti kituose šalies regionuose.
Šaltinis: blick.de