Ferrari užregistravo prekės ženklą „849 Testarossa” Islandijoje, kas sukėlė naują diskusijų ir spėlionių bangą dėl galimo legendinio modelio sugrįžimo. Nors pagrindinės teisės į Testarossa pavadinimą galioja iki 2026 m. spalio, italų automobilių gamintojas nusprendė apsidrausti ir užregistravo pakeistą pavadinimą su skaitmeniniu indeksu „849″, kuris užtikrins papildomą teisinę apsaugą iki 2035 metų.
Šis žingsnis tapo daugelio diskusijų priežastimi, nes kalbama ne tik apie teisinius formalumus. Analitikų duomenimis, modifikuoto pavadinimo registracija gali būti ne tik bandymas išvengti praeities problemų su prekės ženklo teisių praradimu, bet ir pasiruošimas naujo modelio ar specialiosios versijos automobilio su garsiuoju vardu pristatymui. Verta paminėti, kad 2017 m. Ferrari faktiškai prarado teisę naudoti Testarossa pavadinimą dėl Vokietijos teismo sprendimo, kuris perdavė teises kompanijai Autec, užsiimančiai žaislinių modelių gamyba. Tik 2023 m. italams pavyko susigrąžinti prekės ženklą, todėl dabartinė Ferrari veikla atrodo visiškai logiška, atsižvelgiant į norą ateityje išvengti panašių situacijų.
Tačiau didžiausią susidomėjimą kelia būtent skaitmeninis indeksas 849 naujame pavadinime. Oficialaus paaiškinimo iš Ferrari nesulaukta, bet pramonės ekspertai jau spėja, kad šis skaičius gali nurodyti naujo modelio galią. Konkrečiai kalbama apie tikėtiną specialiosios hibridinės Ferrari 296 GTB versijos pasirodymą, kuri gaus modernizuotą jėgainę su 849 arklio galių atiduotimi. Alternatyvi versija sieja naująją Testarossa su neseniai pristatytu flagmanu 12Cilindri – esą šio atmosferinio V12 pagrindu Ferrari gali sukurti kultinio 1980-ųjų superautomobilio retro interpretaciją, išlaikytą šiuolaikinėje techninėje ir dizaino koncepcijoje.
Ypatingą dėmesį ekspertai taip pat atkreipia į tai, kad Islandija, kur buvo pateikta paraiška, nors ir priklauso Europos ekonominei erdvei, turi savo intelektinės nuosavybės teisinės apsaugos sistemą. Todėl atskira registracija būtent šioje šalyje gali būti Ferrari strategijos dalis tarptautiniu mastu stiprinant žinomų prekės ženklų kontrolę. Tai savotiška teisinė draudimo priemonė, leidžianti išvengti vardo naudojimo trečiųjų šalių kompanijose arba jo praradimo dėl vietinės teisės aktų ypatumų.
Pačiai Ferrari atsisakius oficialių komentarų, auga spėjimų apie realų kompanijos planą skaičius. Populiariausia versija lieka variantas, kai naujoji Testarossa pasirodys ribotos serijos pavidalu – su hibridine jėgaine, šiuolaikinėmis technologijomis ir nostalginiu dizainu, įkvėptu 1980-ųjų ikonos. Pagal analogiją su modeliais Daytona SP3 ar 599 GTO, naujiena gali tapti Icona linijos dalimi ar net visiškai naujos koncepcijos dalimi hibridinės prekės ženklo evoliucijos rėmuose. Toks projektas visiškai logiškai įsilietų į Ferrari strategiją artimiausiems metams, ypač atsižvelgiant į tai, kad originalios Testarossa 40-metis bus minimas jau netrukus – ir tai idealus momentas triukšmingam sugrįžimui.
Šaltinis: carbuzz.com
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- Sudie, dyzeli? Kodėl anksčiau tai buvo nuostabūs degalai, kurie taupė mūsų pinigus, o dabar – nebe
- Nuo rugsėjo – pabaiga: „Google Maps” nutraukia paslaugą – duomenys bus ištrinti
- Variklio paleidimas be sankabos nuspaudimo: kodėl vairuotojai taip daro – ar verta taip elgtis?
- Pilotas prabilo: atskleidė, kam iš tikrųjų reikalingas lėktuvo režimas