Kai kurie automobiliai ne tik įveikė milijoną mylių (1,6 mln. km), bet padarė tai su originaliu varikliu. Žemiau pateikiami leidinio Autocar pavyzdžiai įrodo: tinkamai prižiūrimas variklis gali tarnauti išties įspūdingai ilgai.
BMW 325i (1990)
Šis egzempliorius buvo nupirktas „Mobil Oil“ ilgalaikiams bandymams. Po trumpo naudojimo keliuose automobilis ketverius metus praleido bandymų stende tyrimų centre, kur buvo nuolat apkraunamas cikliškai. Nors sąlygos buvo lengvintos, šešių cilindrų variklis M20B25 įveikė milijoną mylių, reikalavęs tik reguliaraus alyvos keitimo.
Hyundai Elantra (2013)
Farra Haines iš Kanzaso per penkerius metus su savo „Elantra“ nuvažiavo milijoną mylių dirbdama kurjere – tai prilygsta 882 km per dieną. „Hyundai“ oficialiai pripažino šį rezultatą ir padovanojo Haines naują automobilį kaip atlygį už rekordinę ridą.
Volvo 240 DL (1987)
Seldenas Cooperis naudojo šį „Volvo“ 26 metus ir pasiekė milijono mylių ribą be rimto variklio remonto. Automobilis buvo perduotas oficialiam atstovui, kur ir toliau reguliariai aptarnaujamas.
Chevrolet Silverado (1991)
Frankas Oresnickas, platintojas iš Viskonsino, įsigijo naudotą pikapą ir per 12 metų pasiekė milijoną mylių. Ilgaamžiškumo pagrindas – garsusis „Small Block V8“ variklis ir atsargus eksploatavimas.
Dodge Ram 2500 (1996)
Dan Edleman pasirinko „Ram“ vien dėl „Cummins 5.9“ dyzelinio variklio. Varikliui prireikė tik bazinės priežiūros, nors pavarų dėžės buvo keistos kelis kartus.
Honda Accord (1990 ir 1994)
Abi šios „Honda“ versijos pasiekė septyniaženklę ridą dėl nuolatinės priežiūros ir ramaus vairavimo stiliaus. Vienas savininkas važiuodavo 8 000 km per mėnesį, o kitas iš esmės gyveno automobilyje dėl darbo pobūdžio.
Lexus LS400 (1996)
Žurnalisto Matto Farah automobilis jau buvo nuvažiavęs beveik 900 000 mylių, kai jis jį įsigijo. Vėliau jis pats padidino ridą iki 999 999. V8 variklis 1UZ-FE liko originalus.
- Nuo bankomato nė žingsnio – ši klaida tyko kiekvieno, kuris nori išsiimti grynųjų. Esate potencialus taikinys
- Kaip telefonas sužino, kur jūs esate – net be interneto ir GPS
- Jau aišku, kad Jonas Valančiūnas Europoje nežais, tačiau naujienos tuo nesibaigia
- „Ignitis” primena, kad pasikeitė elektros kainos. Ar gyventojams reikia imtis veiksmų?
- Kaip pašalinti visą informaciją apie save iš interneto?
Lincoln Town Car (1983)
Tolimų kelionių mėgėjas Chet Belisle per 30 metų nuvažiavo 1,3 mln. mylių. „Ford Windsor“ varikliui prireikė tik vieno kapitalinio remonto.
Mercedes-Benz 240D (1981)
Paulas Harmanas savo ilgaamžiškumo paslaptį aiškina taip: alyvos keitimas kas 3 000 mylių (4 800 km). Automobilis įveikė 1,1 mln. mylių.
Saab 900 SPG (1989)
Retas atvejis, kai turbininis modelis įveikia milijoną mylių. Savininkas padovanojo automobilį muziejui, o „Saab“ jam padovanojo naują modelį.
Porsche 356C (1964)
Guy Newmark naudojo šį „Porsche“ kaip kasdienį automobilį ir 2016 m. pasiekė milijoną mylių. Variklis per tą laiką buvo kapitaliai suremontuotas tris kartus.
Toyota Tundra (2007)
Iškart du šios markės pikapai, priklausantys Viktorui Sheppardui ir Aaronui Morvantui, įveikė milijoną mylių. Abu automobiliai buvo reguliariai aptarnaujami pas tą patį atstovą Luizianoje.
Volvo 1800S (1966)
Garsiausias rekordas priklauso Irvui Gordonui – mokytojui iš Niujorko, kurio „Volvo“ įveikė daugiau kaip 3,2 mln. mylių. Gordonas įrašytas į Gineso rekordų knygą kaip žmogus, turintis daugiausiai nuvažiavusį automobilį be savininko keitimo.
Išvada
Visų šių rekordinių automobilių sėkmės pagrindas:
- patikima variklio konstrukcija,
- laiku atliekama priežiūra,
- atsargus eksploatavimas.
Nors dauguma vairuotojų nesiekia milijoninės ridos, šie pavyzdžiai įrodo, kad automobilio tarnavimo trukmė labai priklauso nuo to, kaip juo rūpinamasi.