„Volkswagen“ jau anksčiau yra pareiškusi, kad svarsto galimybę savo elektromobiliuose įrengti mechaninę pavarų dėžę, kuri suteiktų vairuotojui pojūtį, tarsi jis vairuotų automobilį su vidaus degimo varikliu. Dabar „VW” koncernas jau bando tokį sprendimą. Ateityje, kaip tikimasi, tokia pavarų dėžė pasirodys elektriniuose „Volkswagen Golf GTI“ ir „Volkswagen Golf R“.
Ir tai ne vienintelė ne itin reikalinga sistema, kuri atsiras būsimuose „įkrautuose“ elektromobiliuose – koncernas taip pat kuria garso sistemą, kuri elektromobiliams suteiks įprastą variklį turinčių automobilių garsą.
Tikimasi, kad elektrinis „Volkswagen Golf“ ir jo „įkrautos“ versijos pasirodys 10 metų perspektyvoje. Tačiau bendrovė jau paskelbė, kad net ir išleidus elektrinę versiją bus gaminamas dabartinis „Volkswagen Golf Mk8.5“ su vidaus degimo varikliu. Taigi, pirkėjai turės teisę rinktis: pirkti automobilį su elektrine jėgaine arba „minkštą“ hibridą su tradiciniu vidaus degimo varikliu.
- Žalioji revoliucija automobilių pramonėje: tvarūs gamybos metodai
- „HONOR X9c“ išbandytas laboratorijoje „DxOMark“
- Pristatytas „Mercedes-AMG F1 City Edition“ elektrinis dviratis
- Naujasis „Vivo T4x 5G“ pasirodė „Geekbench“ prieš pat paskelbimą
- Vilniuje praūžė prestižinis „Vilnius Dance Festival 2025“: šokėjai iš viso pasaulio kovojo dėl čempionų titulų