Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ produktų siunta jau pasiekė Rygos paskirstymo centrą ir netrukus keliaus į parduotuves Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje. Pradinį asortimentą daugiausia sudaro bakalėjos produktai, kurie parduotuvių lentynose pasirodys iki rugsėjo pabaigos. O spalio pabaigoje pirkėjai galės rinktis iš daugiau nei 120 naujų prekių – tai visiškai naujas privataus prekių ženklo asortimentas, kuriame suderinta aukšta kokybė ir gera kaina.
Pirmieji „Salling“ produktai netrukus pasirodys „Rimi“ parduotuvių lentynose. Tai daugiausia bakalėjos produktai – makaronai, kava, įvairūs sausainiai bei kasdienės buities ir asmens higienos prekės. Visas privataus prekių ženklo„Salling“ produktų asortimentas buvo kruopščiai atrinktas siekiant sustiprinti „Rimi“ gerų kainų pasiūlymą, kad pirkėjai galėtų įsigyti aukštos kokybės, ekonomiškų alternatyvų už ypač gerą kainą. Tarp naujų produktų – ir tie, kurie pažymėti „Salling ØKO“ ekologišku ženklu. Jis garantuoja ekologišką ingredientų kilmę ir liudija tvirtą įsipareigojimą aplinkai bei tvariai gamybai.
Anot „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, privataus prekių ženklo „Salling“ produktų atvykimas yra svarbus „Rimi“ strateginis žingsnis į priekį ir didelė nauda klientams visame Baltijos regione.
„Prisijungimas prie „Salling Group“ atvėrė naujas galimybes: turėdami prieigą prie tarptautinės patirties, didesnių gamybos apimčių ir stipresnių tiekimo šaltinių, galime pasiūlyti platesnį aukštos kokybės, ekonomiškų produktų asortimentą. Ypač džiaugiamės tuo, kad dalis šio asortimento bus gaminama čia pat, Baltijos šalyse, taip stiprinant mūsų ryšį su regionu, trumpinant tiekimo grandines ir remiant vietos verslus. Pavyzdžiui, skalbimo priemonės gaminamos Estijoje, traškučiai be glitimo – Lietuvoje, o ekologiški krekeriai – Latvijoje. Šis naujas asortimentas taip pat išplės mūsų „be“ produktų liniją, parduotuvių lentynose atsiras daugiau produktų be glitimo ir augalinės kilmės alternatyvų, atitinkančių augančią paklausą įvairiems mitybos pasirinkimams ir sąmoningam vartojimui, už gerą kainą“, – sako V. Lukoševičius.
Dalis asortimento pakeis panašius produktus, anksčiau tiektus iš buvusio „Rimi“ savininko – „ICA Gruppen“, užtikrinant tęstinumą ir tuo pačiu gerinant produktų kokybę bei vertę. Iki 2026 m. pabaigos „ICA“ prekių ženklai – „ICA“, „ICA Basic“, „I love eco“ ir „Apotek Hjärtat“ – bus visiškai išimti iš „Rimi“ parduotuvių.
Be minėtų pakeitimų, maždaug trečdalį naujojo asortimento sudarys visiškai nauji produktai, kurie praplės „Rimi Baltic“ pasiūlą ir suteiks pirkėjams daugiau įvairovės. Tai produktų linijos, iki šiol nebuvusios „Rimi“ parduotuvėse – naujovės, kurios atneš šviežumo ir papildys kasdienį pasirinkimą už gerą kainą.
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- Atėjo ruduo: dauguma vairuotojų elgiasi visiškai neteisingai – koks iš tikrųjų turėtų būti padangų slėgis šaltesniu oru
- SEB bankas nedelsdamas skelbia svarbų pranešimą visiems banko klientams
- „Volkswagen“ investuos 1 mlrd. eurų į dirbtinį intelektą, kad sutaupytų 4 mlrd. eurų ir aplenktų kinų gamintojus
- „Laikykite grynuosius pinigus namuose“ – pirmieji Europos bankai, išleidę rekomendacijas klientams