„Wizz Air“ visame savo orlaivių parke diegia pažangias skrydžių technologijas, siekdama dar labiau optimizuoti skrydžių valdymą ir pagerinti keleivių patirtį. Tarp naujovių – išmaniosios skrydžio maršruto rekomendacijos pilotams ir pažangi meteorologinė informacija, kuri nuo šiol naudojama visuose „Wizz Air“ skrydžiuose.
Nuo kovo mėnesio „Wizz Air“ pradėjo naudoti „StorkJet“ sukurtą sprendimą „FlyGuide FPO“ (angl. Flight Path Optimization), kuris, pasitelkęs mašininio mokymosi algoritmus, analizuoja orlaivio našumo modelius ir realius skrydžio duomenis. Šis dirbtiniu intelektu paremtas įrankis pateikia individualias rekomendacijas dėl optimalaus greičio ir aukščio kiekvienoje skrydžio fazėje – nuo kilimo iki kruizo ir leidimosi. Rekomendacijos pateikiamos pilotams planšetėse, todėl jie gali priimti pagrįstus sprendimus, kurie leidžia vykdyti efektyvesnius skrydžius. Taip pat sumažinamas perteklinis CO₂ išmetimas – po daugiau nei 10 000 bandomųjų skrydžių „Wizz Air“ pasiekė 0,5–1 % degalų ir CO₂ sumažinimą vienam skrydžiui, nepakenkiant saugumui.
„Džiaugiamės galėdami plėsti ilgalaikį bendradarbiavimą su „Wizz Air“, šįkart – diegiant naujoves pilotų kabinoje. „FlyGuide FPO“ teikia aiškias, konkrečiam orlaiviui pritaikytas greičio ir aukščio rekomendacijas viso skrydžio metu, padedančias pilotams priimti efektyvesnius sprendimus – tai leidžia taupyti degalus, mažinti CO₂ emisijas ir gerinti bendrą skrydžio kokybę, nepridedant papildomo sudėtingumo“, – sako Renata Niedziela, „StorkJet“ generalinė direktorė.
Taip pat nuo rugpjūčio „Wizz Air“ pilotai gavo prieigą prie realaus laiko meteorologinių duomenų pilotų kabinoje – naudojant „AVTECH“ sprendimus Aventus ir SIGMA. Šios sistemos papildo įprastą orų informaciją prieš skrydį, pateikdamos dinamiškus, maršrutui pritaikytus pranešimus skrydžio metu. Pilotai gauna nuolat atnaujinamą informaciją apie vėjo kryptis, turbulenciją ir kitas sąlygas – ledėjimą, audras ar vulkanines pelenų zonas. Šios sistemos taip pat leidžia pilotams matyti maršrutus keturiomis dimensijomis (platuma, ilguma, aukštis, laikas) bei gauti kompiuterines rekomendacijas, kaip efektyviausiai pasiekti kelionės tikslą.
„Džiaugiamės galėdami pradėti bendradarbiavimą su „Wizz Air“ po išsamaus mūsų produktų įvertinimo. „AVTECH“ skrydžio metu teikiamos paslaugos paremtos naujausiais didelės raiškos orų prognozių duomenimis iš JK meteorologijos tarnybos. „Aventus“ ir „SIGMA“ derinys pateikia tikslią ir pritaikytą informaciją apie vėją bei temperatūrą, taip pat automatiškai įspėja apie turbulenciją ir kitas oro sąlygas. Tikimės glaudaus bendradarbiavimo, kuris padės gerinti „Wizz Air“ skrydžių efektyvumą, punktualumą ir keleivių komfortą“, – teigia Davidas Rytter, „AVTECH“ generalinis direktorius.
Naudojant šias technologijas, skrydžiai turėtų būti mažiau veikiami turbulencijos ir staigių aukščio pokyčių. Optimizuoti vėjo duomenys, ypač leidimosi metu, leidžia orlaiviui tiksliai nustatyti efektyviausią leidimosi tašką, o tai prisideda prie degalų taupymo ir tikslesnio atvykimo. Pradinė analizė rodo, kad „Aventus“ sistema leidžia sutaupyti apie 10–15 kg degalų vieno skrydžio metu. Toks realaus laiko informacijos lygis anksčiau nebuvo prieinamas žemų kaštų avialinijų pilotams – jie turėjo pasikliauti tik išankstinėmis prognozėmis ar trečiųjų šalių programėlėmis.
„Didžiuojamės būdami pirmieji šių sistemų naudotojai – gerokai aplenkę pagrindinius konkurentus. „StorkJet“ skrydžio optimizavimo sprendimas padeda mūsų pilotams priimti išmanius sprendimus. Ši lengvai naudojama technologija mažina CO₂ emisijas ir padeda siekti mūsų ilgalaikio „Net Zero 2050“ tikslo. Nors abi funkcijos veikia „užkulisiuose“, keleiviai jaučia naudą – skrydžiai tampa tylesni, sklandesni ir mažiau veikiami turbulencijos, ypač kylant ir leidžiantis. Ši pažanga puikiai dera su mūsų „Customer First Compass“ iniciatyva. Derindami naujausius orų prognozavimo ir skrydžių planavimo sprendimus, suteikiame savo 2 700 pilotų pažangiausius įrankius, leidžiančius daugiau nei 75 mln. keleivių kasmet patirti geresnę kelionę“, – sako Diarmuid Ó Conghaile, „Wizz Air“ operacijų vadovas.
„Customer First Compass“ iniciatyva, grindžiama keturiais pagrindiniais principais – produktas, kaina, aptarnavimas ir komunikacija – apibrėžia „Wizz Air“ kryptį ir sustiprintą įsipareigojimą klientams. Per artimiausius trejus metus avialinijos investuos 14 mlrd. eurų, kad pagerintų visus klientų patirties aspektus – nuo punktualumo ir prieinamų kainų iki inovacijų bei aptarnavimo. Tikslas – sukurti vientisą, asmeniškai pritaikytą ir intuityvią kelionių patirtį su pažangiausiais įrankiais visame orlaivių parke.
- „Volkswagen” atsisveikina su legenda: modelis nebebus gaminamas
- „Swedbank“ visiškai atsisako paslaugos, kuria anksčiau reguliariai naudodavosi daugelis klientų
- Vienas Europos oro uostas – ties uždarymo riba: „Ryanair“ atšaukia visus skrydžius
- Ryanair keičia taisykles: kokį rankinį bagažą galima neštis į orlaivį nemokamai
- Naujos ES bankomatų taisyklės: kas keičiasi vartotojams