Rankinis bagažas – tai nuolatinė nesusipratimų tema tarp keliautojų, net ir tarp labiausiai patyrusių. Viena iš dažniausių klaidų susijusi su virš galvos esančiomis bagažo lentynomis, esančiomis lėktuvo salone. Apie tai rašo „The Independent“.
Bilietas – dar ne garantija vietos virš galvos
Daugelis keleivių klaidingai mano, kad įsigytas bilietas automatiškai suteikia teisę į vietą bagažo lentynoje. Tačiau, kaip paaiškina buvęs „Emirates“ skrydžių palydovas Jay Robert, ši nuostata neatitinka realybės.
„Turėti bilietą ir galimybę pasiimti rankinį bagažą nereiškia, kad jums garantuotai bus vietos salone tam bagažui padėti. Viskas priklauso nuo to, kada įlipate į lėktuvą. Tie, kurie įlipa pirmieji, pirmi ir pasirenka laisvas vietas lentynose. Šiuolaikiniai lėktuvai nėra sukurti taip, kad kiekvienas keleivis galėtų pasidėti didelius lagaminus su ratukais.“
Pavėlavote – gali tekti atsisveikinti su bagažu
Jeigu lėktuvas jau beveik pilnas, labai tikėtina, kad kai kurių keleivių paprašys atidavus rankinį bagažą į laikymą lėktuvo bagažo skyriuje, net jei jis atitinka visus matmenų reikalavimus. Jay pataria realistiškai vertinti padėtį eilėje: kuo daugiau prieš jus žmonių su didelėmis rankinėmis ar lagaminais – tuo mažesnė tikimybė, kad salone dar liks vietos ir jūsų daiktams.
„Įlipti į lėktuvą paskutiniam ir reikalauti, kad lagaminas būtinai būtų padėtas tiesiai virš jūsų sėdynės, – bloga idėja. Tai gali atrodyti arogantiška ir erzinti įgulą. O pastaroji tikrai neturės didelio noro papildomai stengtis jums padėti“, – sako jis.
Nelieskite svetimo bagažo – tai nerašyta taisyklė
Ekspertai taip pat įspėja: nejudinkite kitų keleivių daiktų be jų leidimo, net jei jie užima „jūsų“ lentyną. Kelionių konsultantė Sandra Zo Awodele pabrėžia: aviacijoje galioja nerašyta taisyklė – neliesti svetimų daiktų. Tai paprastos pagarbos ir kultūros ženklas bendroje erdvėje.
Šaltinis: independent.co.uk
- „Volkswagen” atsisveikina su legenda: modelis nebebus gaminamas
- Lietuvos bankomatuose diegiama nauja funkcija. Daugelis tiesiog šokinės iš laimės
- „Swedbank” siunčia labai nemalonią žinutę savo klientams: „Daugelis gali gauti laiškų”
- „Android Auto 15“ jau čia: kas naujo ir kaip atsinaujinti?
- „Sodra“ ir VMI įspėja savarankiškai dirbančius: neatitikimai gali brangiai kainuoti, jau dabar imkitės veiksmų!