Latvijos nacionalinė aviakompanija „airBaltic” nuo šiandien pradeda įgyvendinti įlaipinimą į lėktuvą pagal nustatytas grupes, pranešė aviakompanijoje. Grupės bus nurodytos kiekvieno keleivio talone (įlaipinimo kortelėje), ir keleiviai galės lipti į lėktuvą, kai bus paskelbta jų grupė.
Nauja įlaipinimo tvarka
Planuojama, kad pirmiausia į lėktuvą įlips „Ankstyvojo įlaipinimo” grupė, kurią sudarys:
- Šeimos, keliaujančios su vaikais
- Nepilnamečiai be palydovų
- Keleiviai, kuriems reikalinga speciali pagalba
Po to į lėktuvą įlips pirmoji grupė:
- Verslo klasės keleiviai
- „airBaltic Club” VIP ir „Executive” nariai
Seka antroji grupė:
- Keleiviai su „Economy flex” bilietais
- Korporatyviniai klientai
- Keleiviai, kurie sumokėjo už sunkų rankinio bagažą
Galiausiai į lėktuvą įlips trečia–penkta grupės nustatyta seka, atsižvelgiant į keleiviams priskirtas sėdimas vietas.
Aviakompanijoje pabrėžia, kad sistemos tikslas – sumažinti grūstis įlaipinimo zonose ir užtikrinti ramesnį skrydžio pradžią.
Finansiniai rezultatai
Jau pranešta, kad „airBaltic” 2024 metais pervežė iš viso 5,2 milijono keleivių, tai yra 13 proc. daugiau nei metais anksčiau, ir atliko 47 000 skrydžių, tai yra 7 proc. daugiau nei metais anksčiau.
Šių metų pirmąjį pusmetį „airBaltic” nuostoliai sumažėjo kelis kartus – iki 1,729 milijono eurų, o koncerno apyvarta padidėjo 3 proc. ir siekė 349,648 milijono eurų.
- „NATO 5-asis straipsnis išgaruos ore“ – paviešinta galima Rusijos atakos prieš Estiją prognozė
- „Ryanair“ atšaukia šimtus skrydžių – 100 000 keleivių liks be kelionės galimybės
- Pristatytas naujasis išmanusis garsiakalbis Google Home Speaker
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
- Naujas „Volkswagen T-Roc“: SUV, kuris meta iššūkį „Toyota“ dominavimui Europoje
2024 metais „airBaltic” koncernas dirbo su audituotais nuostoliais 118,159 milijono eurų, palyginti su pelnu metais anksčiau, tačiau koncerno apyvarta, palyginti su 2023 metais, padidėjo 11,9 proc., pasiekdama 747,572 milijono eurų.
„Lufthansa” tapo akcinininku
Šių metų rugpjūčio pabaigoje Vokietijos nacionalinė aviakompanija „Lufthansa” tapo „airBaltic” akcininkė.
Dabartinė akcijų struktūra:
- Latvijos valstybei priklauso 88,37 proc. „airBaltic” akcijų
- „Lufthansa” – 10 proc. akcijų
- Finansų investuotojui, Danijos verslininkui Larsui Tusenui priklausančiai „Aircraft Leasing 1” – 1,62 proc.
- Kitiems – 0,01 proc.
Bendrovės įstatinis kapitalas yra 41,819 milijono eurų.
Po „airBaltic” akcijų pirminio viešo siūlymo (IPO) „Lufthansa” dalyvavimo dydį nustatys potenciali IPO rinkos kaina. Sandoris taip pat numato, kad „Lufthansa” po potencialaus IPO valdys ne mažiau kaip 5 proc. „airBaltic” kapitalo.
Valdžios sprendimai
Latvijos vyriausybė 2024 m. rugpjūčio 30 d. susitarė, kad valstybė po „airBaltic” IPO bendrovės kapitale turi išlaikyti bent 25 proc. plius vieną akciją.
2024 m. rugpjūčio 19 d. vyriausybė nusprendė, kad Latvija, kaip ir Vokietijos „Lufthansa”, įneš bendrą įnašą 14 milijonų eurų į „airBaltic” prieš potencialų IPO.
„airBaltic” skaičiais
Rodiklis | 2024 m. | Pokytis |
---|---|---|
Pervežti keleiviai | 5,2 mln. | +13% |
Skrydžių skaičius | 47 000 | +7% |
Metinė apyvarta | 747,572 mln. € | +11,9% |
Metiniai nuostoliai | 118,159 mln. € | – |
🎫 Naujos įlaipinimo sistemos pranašumai
Keleiviams:
- Mažiau grūsčių įlaipinimo zonoje
- Aiškesnė tvarka ir nuoseklumas
- Greitesnis įlaipinimo procesas
Aviakompanijai:
- Efektyvesnis lėktuvo užpildymas
- Trumpesnis apyvartos laikas oro uoste
- Geresnė keleivių patirtis