„Rimi“ parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje ruošiasi pokyčiams – pirmieji „Salling“ privataus prekės ženklo produktai jau pasiekė logistikos centrą Rygoje ir netrukus pasirodys parduotuvių lentynose. Pradinį asortimentą, kuriame dominuoja fasuoti maisto produktai ir ne maisto prekės, pirkėjai galės išbandyti jau nuo rugsėjo pabaigos. Visas 123 produktų asortimentas bus pristatytas iki spalio pabaigos, siūlydamas lietuviams kokybiškas prekes už prieinamas kainas.
Naujas asortimentas: ką rasime „Rimi“ lentynose?
Pirmieji „Salling“ privataus prekės ženklo produktai, kurie pasieks „Rimi“ parduotuves, apims fasuotus maisto produktus, tokius kaip makaronai, kava, įvairūs sausainiai, taip pat buities ir asmens higienos prekes, įskaitant stiklo valiklį, skalbinių minkštiklį ir vatos pagaliukus. Šis asortimentas buvo kruopščiai atrinktas, siekiant sustiprinti „Rimi“ pasiūlą ekonomiškų kainų segmente, užtikrinant aukštą kokybę ir prieinamas alternatyvas. Tarp naujų produktų taip pat bus ekologiškų prekių, pažymėtų „Salling“ ØKO ženklu, kuris garantuoja jų biologinę kilmę ir aplinkai draugišką gamybą.
Lietuviams ypač aktualu, kad dalis šių produktų bus gaminami Baltijos šalyse. Pavyzdžiui, pirkėjai galės įsigyti ekologiškų krekerių iš Lietuvos, skalbimo priemonių iš Estijos ar be glitimo sausainių iš Latvijos. Be to, naujasis prekės ženklas išplės „Laisvas nuo“ (angl. „free-from“) kategoriją, siūlydamas naujus be glitimo ir augalinės kilmės produktus, atitinkančius augantį mitybos įvairovės poreikį Lietuvoje.
Kodėl šie pokyčiai svarbūs Lietuvai?
„Salling“ privataus prekės ženklo įvedimas žymi reikšmingą žingsnį „Rimi“ tinklui Lietuvoje. Prisijungimas prie „Salling Group“ atveria galimybes pasinaudoti tarptautine patirtimi, didesniais gamybos mastais ir stipresniu pirkimų tinklu. Tai leidžia pasiūlyti platesnį kokybiškų ir prieinamų kainų produktų asortimentą. Ypatingai svarbu, kad dalis produktų bus gaminami vietoje, stiprinant ryšį su Baltijos regionu, trumpinant tiekimo grandines ir remiant vietos gamintojus. Lietuvoje, kur pirkėjai vis dažniau ieško kokybiškų, tačiau nebrangių alternatyvų, šis pokytis turėtų sulaukti teigiamo įvertinimo.
Pereinamasis laikotarpis ir ateities planai
Naujas „Salling“ asortimentas pamažu pakeis anksčiau „Rimi“ parduotuvėse buvusius „ICA Gruppen“ privataus prekės ženklo produktus, tokius kaip „ICA“, „ICA Basic“, „I love eco“ ar „Apotek Hjärtat“. Šis perėjimas vyksta sklandžiai, siekiant išlaikyti kokybės ir kainos balansą. Iki 2026 m. pabaigos visi „ICA“ prekės ženklo produktai bus visiškai pašalinti iš „Rimi“ parduotuvių asortimento. Apie trečdalį naujojo asortimento sudarys visiškai nauji produktai, kurie suteiks pirkėjams daugiau pasirinkimo galimybių ir pristatys prekių linijas, iki šiol nebuvusias „Rimi Baltic“ tinkle.
Kodėl tai aktualu lietuviams?
Lietuvoje, kur pirkėjai vertina kokybės ir kainos santykį, „Salling“ prekės ženklo įvedimas yra galimybė atrasti naujus, ekonomiškus ir ekologiškus produktus. Vietos gamyba, tokia kaip ekologiški krekeriai iš Lietuvos, ne tik remia šalies ekonomiką, bet ir užtikrina šviežumą bei tvarumą. Be to, išplėstas „Laisvas nuo“ asortimentas atitiks augantį poreikį specialios mitybos produktams, kurie ypač aktualūs tiems, kurie renkasi be glitimo ar augalinės kilmės maistą.
- Kas čia per absurdas? „Swedbank“ sprendimas siutina klientus Lietuvoje
- „Ryanair“ atšaukia šimtus skrydžių – 100 000 keleivių liks be kelionės galimybės
- „NATO 5-asis straipsnis išgaruos ore“ – paviešinta galima Rusijos atakos prieš Estiją prognozė
- „Via Lietuva“ baigė tilto per Šunijos upę, esančio Tauragės r., valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė (136,1 km), rekonstravimą
- „airBaltic” nuo šiandien keičia įlaipinimo į lėktuvą tvarką