Britų finansinių technologijų gigantė „Revolut“, vertingiausias Europos startuolis, paskelbė naujus plėtros planus. Įmonė iki 2027 m. planuoja pritraukti 100 milijonų klientų visame pasaulyje ir tam ketina skirti net 13 mlrd. JAV dolerių investicijų. Lenkija šiame plane užima ypatingą vietą – čia „Revolut“ klientų skaičius jau perkopė 5 mln., o augimo tempas vienas sparčiausių visame regione.
Milžiniška pasaulinė plėtra
Niko Storońskio įkurta bendrovė, kurios vertė siekia apie 75 mlrd. JAV dolerių, ketina tapti pirmuoju tikrai pasauliniu skaitmeniniu banku. Vien Jungtinėje Karalystėje į plėtrą numatyta investuoti 4 mlrd. dolerių, Prancūzijoje – 1,2 mlrd., o dar pusė milijardo bus skirta kitoms Europos rinkoms.
Įmonės strategijoje – ne tik Europa. „Revolut“ aktyviai žvalgosi į Lotynų Ameriką, Azijos ir Ramiojo vandenyno regioną, Afriką bei Artimuosius Rytus. Įmonė planuoja gauti vietines banko licencijas ir pradėti veiklą tokiose šalyse kaip Meksika, Argentina, Kolumbija, Indija, Jungtiniai Arabų Emyratai, Australija ir Naujoji Zelandija.
Iki 2030 m. „Revolut“ žada atverti duris net 30 naujų rinkų ir sukurti daugiau nei 10 000 darbo vietų.
Inovacijos ir verslo paslaugos
„Revolut“ naujoji strategija remiasi keturiais ramsčiais: tarptautine plėtra, inovacijomis, verslo paslaugų plėtojimu („Revolut Business“) bei strateginėmis partnerystėmis.
Įmonės technologijų vadovas Vladas Jatsenko pabrėžia, kad didelis dėmesys bus skiriamas dirbtinio intelekto sprendimams bei privačios bankininkystės paslaugoms. Tuo tarpu „Revolut Business“ jau generuoja daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių metinių pajamų ir stiprina pozicijas kaip viena lyderių tarp verslą aptarnaujančių fintech kompanijų.
Lenkija – viena svarbiausių rinkų
Lenkija „Revolut“ strategijoje yra ypatinga – šalis užima ketvirtą vietą pagal klientų skaičių po JK, Prancūzijos ir Ispanijos. Nuo 2022 m. Lenkijos vartotojų skaičius šoktelėjo nuo 2 iki 5 mln., o kasmet platformą čia atranda apie 1 mln. naujų klientų. Jei tendencija nesikeis, iki 2026 m. jų skaičius viršys 6 mln.
Statistika rodo, kad Lenkijos klientai „Revolut“ naudoja kasdieniams finansams tvarkyti – mokėjimams kortele, pinigų pervedimams, taupymui, investicijoms ir net viešojo transporto bilietų pirkimui. Kas mėnesį jie atlieka apie 69 mln. operacijų.
- „Swedbank“ pagaliau paaiškino, kodėl mažina grynųjų pinigų išėmimo limitus: nuo lapkričio tai palies visus klientus
- Naujas „Lidl” šūkis: „VERTA”. Atnaujintas prekės ženklas ir stiprinamas ryšys su klientais
- Svajonės pildosi Vilniuje: BYD salonas atidarytas su ateities vizija, nauju miesto hitu ir gilių kava
- Karo prievolė 2026: ką turi žinoti šauktiniai, darbdaviai ir studentai?
- Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Technologijų centrai ir darbo vietos
„Revolut“ Lenkijoje veikia nuo 2016 m., kai Krokuvoje buvo atidarytas pirmasis biuras. Šiandien čia dirba daugiau nei 1 100 specialistų – nuo programinės įrangos inžinierių iki duomenų analitikų ir kibernetinio saugumo ekspertų. Šalyje veikia net keli kompetencijų centrai: kredito, pagalbos klientams ir finansinių nusikaltimų prevencijos.
Žvilgsnis į ateitį
„Mūsų vizija – tapti pirmuoju pasauliniu banku, kuris klientams siūlo patogumą, inovacijas ir platų kasdienių paslaugų spektrą“, – sako „Revolut“ vadovas Nikas Storońskis.
Šiemet Lenkijoje įmonė jau pristatė galimybę atsiskaityti dalimis kreditinėmis kortelėmis, naudotis ETF investavimo planais, kriptovaliutų keitykla bei įsigyti transporto bilietus 50 miestų. Artimiausiuose planuose – dar daugiau kasdienių paslaugų integracija, tarp jų ir „Blik“ mokėjimai.
Išvada:
„Revolut“ investicijos rodo aiškų siekį tapti pirmuoju tikrai pasauliniu banku. Lenkija šiame kelyje užima strateginę vietą, o nuolat augantis klientų skaičius ir investicijos į technologijas dar labiau stiprina šalies vaidmenį.
Šaltinis: rp.pl