Airijos pigių skrydžių bendrovė šiuo metu darbuotojams moka apie 1,50 € už kiekvieną keleivį, kuris bando įsinešti per didelį bagažą į lėktuvą, rašo The Guardian, remdamasis Sunday Times duomenimis. Tačiau ši premija, vadinama „gate bag bonus“, yra apribota – darbuotojas per mėnesį gali uždirbti iki 80 €.
Ryanair vadovas Michaelas O’Leary pirmadienį teigė, kad daugiau nei 99,9 % keleivių laikosi bagažo taisyklių, kurios patikrinamos oro uostuose esančiais matuokliais.
„Džiaugiamės galėdami motyvuoti savo darbuotojus dalimi pajamų iš perteklinio bagažo, nors manome, kad per artimiausius metus ar dvejus jų turėtų mažėti“, – cituoja The Guardian.
„Tai apie 1,50 € už krepšį – ir svarstome galimybę šią sumą padidinti, kad visiškai išspręstume šią problemą.“
Standartiniame Ryanair biliete leidžiama vežtis tik nedidelį rankinį bagažą (iki 40x20x25 cm ir 10 kg). Už didesnius ar papildomus krepšius reikia papildomai mokėti – iki 75 €.
Tuo tarpu „easyJet“ vartai administruojanti Swissport darbuotojams siūloma 1,20 £ premija už kiekvieną paimtą vartų bagažą, kaip dalis „gate bag revenue incentive“ programos.
Europos Parlamentas siekia įpareigoti oro linijas leisti keleiviams nemokamai pasiimti asmeninį daiktą ir nedidelį rankinį bagažą, tačiau O’Leary skeptiškas:
„Mes jau skraidiname beveik pilnus lėktuvus – apie pusė keleivių gali pasiimti du krepšius, o kita pusė tik vieną – tiek telpa. Jau dabar sunkiai susitvarkome su esamu kiekiu“, – sakė jis RTÉ laidai Morning Ireland.
Ką žmonės dabar skaito?
- Skubus įspėjimas „Gmail“ naudotojams
- Pervedimai iš kortelės į kortelę: ką reikia žinoti lietuviams pagal naujas ES taisykles
- Dideli „Swedbank” pokyčiai nuo lapkričio 1 dienos. Palies kiekvieną banko klientą
- Ką reiškia šis ženklas? Raudonas taškas suklaidina ne vieną patyrusį vairuotoją
- EK įspėja dėl TEMU ir Shein. „80% produktų yra kenksmingi žmonėms”
Ryanair taip pat išreiškė susirūpinimą dėl JAV planuojamų 30 % tarifų ES eksportui, jei iki rugpjūčio 1 d. nebus susitarta dėl prekybos sutarties. Tačiau bendrovės finansų direktorius Neilas Sorahanas viliasi, kad civilinės aviacijos sutarties išimtis išliks galioti:
„Tai Boeing problema, ne Ryanair“, – pažymėjo jis. „Turime fiksuotą kainą su Boeing – dirbsime kartu, kad šias išlaidas sumažintume, jei reikės. Bet tikimės, kad sveikas protas nugalės.“
Ryanair pranešė, kad grynasis pelnas per antrąjį metų ketvirtį daugiau nei padvigubėjo – iki 820 mln. € – iš dalies dėl stipraus Velykų sezono. Vidutinė bilieto kaina išaugo 21 %, iki 51 €.
Tačiau bendrovė pažymi, kad keleivių skaičiaus augimą stabdo vėluojami naujų orlaivių pristatymai – metinis augimas prognozuojamas vos 3 %, iki 206 mln. keleivių.
Šaltinis: theguardian.com