Pirmadienio rytą vėl sutriko „Tele2″ mobiliojo ryšio ir interneto paslaugos. Nors operatorius informavo, kad gedimas jau pašalintas, klientai socialiniuose tinkluose reiškia nepasitenkinimą dėl vis dažnėjančių sutrikimų.
Problemos fiksuotos visoje Lietuvoje
Apie ryšio sutrikimus pirmadienį ėmė skųstis klientai iš įvairių Lietuvos regionų. Vartotojai pranešė apie dingusį mobilųjį internetą, neveikiantį ryšį, o prisiskambinti į klientų aptarnavimo centrą tapo taip pat neįmanoma.
„Amžinos problemos Klaipėdos rajone. Dinginėja internetas, į savaitę po kartą”, – socialiniame tinkle rašė vienas iš klientų, pažymėdamas, kad situacija kartojasi jau ne pirmą kartą.
Kita vartotoja teigė, kad problemos tęsiasi jau visą savaitgalį: „Visą savaitgalį dinginėjo internetas. Paskambinus aiškino, kad viskas gerai, jokių trukdžių jie nemato, tik telefoną tipo perkraukit. Šiandien jau ne tik internetas, o ir ryšio nebėra.”
Operatorius atsiprašo, bet klientai nepatenkinti
„Tele2″ atstovai socialiniuose tinkluose pripažino gedimą ir atsiprašė klientų: „Apgailestaujame dėl nepatogumų. Ryšys jau atstatytas. Jeigu sutrikimą vis dar jaučiate, kelis kartus perkraukite įrenginį.”
Tačiau tokie paaiškinimai klientų netenkina. Daugelis pabrėžia, kad panašūs sutrikimai kartojasi pernelyg dažnai.
„Jūs retinkite tokių sutrikimų dažnį, nes būtent dėl jo klientai yra pasipiktinę. Čia jau eina kalba ne apie pavienius atvejus, o apie jų dažnumą, ko ankščiau nebuvo”, – operatoriui priekaištavo viena klientė.
Klientai svarsto keisti operatorių
- Raudonas mygtukas bankomate: kada jį būtinai reikia paspausti
- Visi, turintys Gmail ar Yahoo paskyrą, privalo laikytis 5 naujų taisyklių šį mėnesį
- Iš kur atsiranda kandys virtuvėje? Ekspertas nurodė netikėtą priežastį
- Italijoje – kainos kaip iš „kosmoso“: dėl gultų ir skėčių nuomos kainų poilsiautojai palieka paplūdimius tuščius
- Paslaptingas „2+“ ženklas: ką reiškia ir kodėl jis gali pagreitinti kelionę
Dalis vartotojų socialiniuose tinkluose dalijosi, kad tai jau ne pirmas kartas per pastarąjį mėnesį, kai susiduria su ryšio problemomis. Vienas klientas teigė, jog jam tai jau ketvirtas atvejis, kai dingsta ryšys.
„Manau, per artimiausius mėnesius iš „Tele2″ išeis labai daug jų klientų, nes tiekia nekokybišką ryšį jau ne vieną mėnesį iš eilės”, – prognozavo viena vartotoja.
Kai kurie klientai minėjo, kad yra pabėgę iš kitų operatorių tikėdamiesi geresnės paslaugų kokybės, tačiau dabar svarsto vėl keisti paslaugų teikėją.
Operatorius žada gerinti paslaugų kokybę
„Tele2″ neseniai skelbė apie 5G ryšio plėtrą ir naujausių „Ericsson” technologijų diegimą savo bokštuose. Tačiau klientai ironizuoja, kad investicijos į naujausias technologijas nepadeda išspręsti elementarių ryšio stabilumo problemų.
Kol kas operatorius nėra pateikęs išsamesnės informacijos apie pirmadienio gedimo priežastis ar veiksmus, kurių imamasi siekiant išvengti panašių situacijų ateityje.