„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) informuoja, kad dalis gaminančių vartotojų vakar gavo netikslius pranešimus apie viršytą leistiną generuoti galią. Šie laiškai buvo išsiųsti dėl automatizuotos sistemos klaidos. Įmonė patvirtina, jog imasi priemonių, kad tokia situacija nepasikartotų – ateityje pranešimai bus tikrinami ir patvirtinami specialistų.
„Atsiprašome visų klientų už šią nepatogią situaciją ir klaidinančią informaciją. Gavę tokį pranešimą, jį galite ignoruoti – jokie papildomi veiksmai iš jūsų pusės nereikalingi. Klaida kilo dėl netiksliai suveikusios automatinės laiškų siuntimo sistemos, todėl jau keičiamas procesas, kad panašios situacijos ateityje nekiltų“, – teigia ESO ryšių su visuomene atstovė Rasa Juodkienė.
Pasak jos, elektroniniai laiškai klientams siunčiami automatizuotai, tačiau trečiadienį įvykusi sistemos klaida lėmė, kad netikslūs pranešimai pasiekė apie 80 tūkst. gaminančių vartotojų.
„Mūsų specialistai greitai nustatė klaidą ir ėmėsi veiksmų. Nuo šiol kiekvienas perspėjimas bus peržiūrimas individualiai. Tikslią informaciją klientams pateiksime kitą savaitę, kai duomenys bus patikslinti“, – pažymi R. Juodkienė.
ESO primena, kad vartotojai visada gali patikrinti savo leistinos generuoti galios duomenis ESO savitarnos sistemoje.
Šiuo metu Lietuvoje yra daugiau nei 150 tūkst. gaminančių vartotojų.
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
- Naujausias „Apple“ atnaujinimas gali priversti jus įsigyti naują „iPhone“
- Telefone pasirodė raidė „E“ ir internetas nustojo veikti – ką daryti?
- Išskirtinės padangos elektromobiliams. Kuo jos ypatingos?
- Itališki spąstai degalinėje. Kaip neapsigauti prie „area servizio“?