Bandote sumokėti už vakarienę restorane, o kortelė… neveikia. Bandote prisijungti prie mobiliosios programėlės – veltui. Skubate prie bankomato – ir ten ta pati istorija. Ne, tai ne finansinės sistemos žlugimas, bet realybė, su kuria šiąnakt susidurs „Luminor” banko klientai.
Šį pirmadienį, liepos 21 dieną, lygiai 22:30 val. prasidės tai, ką bankas švelniai vadina „planiniais sistemos priežiūros darbais”. Realybėje tai reiškia visišką skaitmeninių paslaugų paralyžių iki antradienio 2:30 val. nakties.
Keturios valandos be:
- Interneto banko
- Mobiliosios programėlės
- Galimybės tikrinti sąskaitos likutį
- Mokėjimų kortelėmis (gali neveikti)
- Bankomatų paslaugų (tikėtini sutrikimai)
Kodėl būtent dabar ir kodėl naktį?
„Tai lyg automobilio techninė apžiūra – nemalonu, bet būtina”, – aiškina finansų ekspertas Tomas Jasaitis. „Bankai renkasi nakties valandas tikėdamiesi, kad dauguma klientų tuo metu miega ir nepajus nepatogumų. Bet kas nutinka tiems, kurie dirba naktinėje pamainoje, keliauja ar tiesiog mėgsta apsipirkti internetu naktimis?”
Ekspertų įžvalgos: ar tai normalu?
„Technologijų amžiuje keturių valandų bankinių paslaugų nebuvimas – tai lyg grįžimas į akmens amžių”, – ironizuoja IT specialistas Vytautas. „Modernūs bankai turėtų gebėti atlikti priežiūrą be visiško paslaugų sustabdymo.”
- Skubus įspėjimas „Gmail“ naudotojams
- Pervedimai iš kortelės į kortelę: ką reikia žinoti lietuviams pagal naujas ES taisykles
- Dideli „Swedbank” pokyčiai nuo lapkričio 1 dienos. Palies kiekvieną banko klientą
- Ką reiškia šis ženklas? Raudonas taškas suklaidina ne vieną patyrusį vairuotoją
- EK įspėja dėl TEMU ir Shein. „80% produktų yra kenksmingi žmonėms”