„Swedbank“ Lietuvoje nutraukia vieną iš populiarių paslaugų, kuria reguliariai naudodavosi privatieji klientai. Banko sprendimas netruko sukelti dalies klientų nepasitenkinimą ir pasimetimą.
Bankas pranešė, kad visiškai atsisako kredito linijos privatiems asmenims. Pasak „Swedbank“ atstovų, ši paslauga tapo nebeaktuali – ją renkasi vis mažiau klientų. Kredito linija, kaip finansinis produktas, paseno, todėl sprendimas buvo natūralus.
Siūlo kreditines korteles su papildomais privalumais
Vietoje kredito linijos bankas siūlo alternatyvą – kreditines korteles, kurias vis dažniau renkasi klientai. Jos leidžia naudoti kreditinį limitą pagal poreikį, o taip pat suteikia papildomų naudų, pavyzdžiui, kelionių ir pirkinių draudimą. Pasak banko, tai atsakas į besikeičiančius klientų įpročius ir finansų rinkos tendencijas.

Kredito limitą klientai turės ir toliau
„Swedbank“ pabrėžia, kad klientai ir toliau galės naudotis kredito suma – kaip ir anksčiau. Nors kredito linija reiškė iš anksto rezervuotą sumą, kreditinė kortelė siūlo tą patį – galimybę atsiskaityti ar išsiimti pinigus, pasinaudojant kredito limitu.
Be to, bankas primena, kad nuo 2023 m. liepos 1 d. kredito linijų sutartys nėra pratęsiamos, o esamos galios iki numatyto termino. Klientams patariama nelaukti galutinės grąžinimo datos ir kilus sunkumams kuo greičiau susisiekti su banku dėl individualaus sprendimo.
Dėmesio – nauja sukčių banga Lietuvoje
Praėjusį savaitgalį „Swedbank“ taip pat informavo apie sukčių atakas prieš klientus – siunčiami apgaulingi el. laiškai, raginantys atnaujinti asmens duomenis. Šiuos laiškus gavo daugelis Lietuvos gyventojų, ypač per darbo el. paštus – dauguma jų su apgaule susidūrė pirmadienį, prasidėjus darbo savaitei.
Bankas pabrėžia, kad niekada neprašo atnaujinti duomenų el. paštu. Visa jautri informacija pateikiama tik saugiai per internetinę bankininkystę. Jei klientas sukčiams atskleidė savo duomenis, bankas ragina nedelsiant blokuoti prieigą prie interneto banko ar kortelių.
Primename
- M+S žymėjimas – jau nebegalioja: Vokietijoje baudžiama už netinkamas žiemines padangas
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
- „Subaru“ pristato naują elektrinį krosoverį „Uncharted“
- „TP-Link“ išbandė pirmąjį „Wi-Fi 8“: pagrindinis tikslas – stabilumas, o ne greitis
- Lietuvoje pradedamas „Rail Baltica“ trasos bėgių klojimas
- „Swedbank“ yra vienas iš didžiausių bankų Lietuvoje pagal turtą ir klientų skaičių.
- Bankas ragina saugoti savo duomenis ir būti budriems.
- Dėl bet kokių įtarimų rekomenduojama kreiptis tiesiogiai į banką.
Niiekas net neprisimins, jei šitas kioskas užsidarys suvisam ir išvis atsisayts visų paslaugų. Tai bus geriausia paslauga Lietuvai.