„Ryšys vėl veikia” – tokią žinutę vakar išplatino Tele2, tačiau šiandien socialiniuose tinkluose vėl pilna nusivylusių klientų skundų. Pasirodo, problemos tęsiasi, o žmonių kantrybė senka.
Nors operatorius tikina, kad ryšio sutrikimai visoje Lietuvoje jau išspręsti ir atsiprašo už nepatogumus, klientų patirtis rodo ką kita. Ernestas Fokas pasidalino techniniais duomenimis apie nuolatinius atsijungimus, o kiti klientai skundžiasi, kad net paskambinti nepavyksta.
„Negaliu net taksi išsikviesti”, – rašo viena klientė, kuri susidūrė su visiška ryšio nebūtimi kritinę akimirką. Kita vartotoja Edita juokauja, kad jau galvojo, jog „Tele2 mirė, reikės Tele3″.
Ne tik vakarykščiai sutrikimai
Įdomu tai, kad daugelis klientų pastebi ne tik vakarykščius masinio gedimo padarinius. Milda Bundorfienė dalijasi kasdieniu vargu – internetas kraunasi ilgai, vaizdo įrašai vos „velka”, o pokalbiai nutrūksta, jei atsiliepus nepalaukia bent 5-8 sekundžių.
„Jau užkniso tie ‘atsiprašome už nepatogumus'”, – piktinasi ji ir klausia, ar Tele2 galėtų atsiprašyti už visus nutrūkusius pokalbius su klientais.
Kainos kyla, kokybė krenta
Ypač skaudu klientams, kad problemos atsiranda augančių kainų fone. Daugelis pastebi paradoksą – mokėjimai didėja, o paslaugos kokybė blogėja.
Giovanni Sereiva, ilgametis klientas, nusivylęs dalijasi savo patirtimi: „Konsultantas sako vieną kainą, sąskaitas gauni kitokias, prie kiekvieno telefono primesk 400 eurų nei rinkos kainą”. Jis jau apsisprendęs – baigiantis sutarčiai, baigiasi ir ryšiai su Tele2.
Ar visi vienodai kenčia?
Įdomu, kad ne visi jaučia problemas vienodai. Jonas Alseika ir keletas kitų vartotojų teigia, kad jiems viskas veikia puikiai. Tačiau jie sudaro mažumą tarp pasipiktinusių klientų srautų.
- Dvi sekundės ir liksite be savo banko kortelės: kaip vagys apgauna žmones prie bankomatų
- VMI atskleidė, kodėl stebi jūsų grynųjų pinigų įnašus bankomatuose – ne visi bus patenkinti
- Bankas užblokavo pinigus dėl mokėjimo paskirties. Viskas dėl užrašo „Atsiskaitymas-Kuba”
- Kam dirbti, jei gali nedirbti? 5 metus po 1400 eurų – daryti nieko nereikia. Deja, netrukus viskas pasikeis
- Skambutis ir staigus nutraukimas: kas taip daro ir kam to reikia?
Jurgita Radvilavičiūtė atkreipia dėmesį į sisteminę problemą: „5G neveikia normaliai net mieste”. Tai rodo, kad problemos gali būti ne tik su vakarykščiais sutrikimais, bet ir su bendra infrastruktūros kokybe.
Daugelis jau priėmė sprendimą. Gedas pasakoja, kad pabėgo iš Tele2 dar 2024 metais, kai baigėsi sutartis: „Planų kainos kosminės, nieko gero nepasiūlė”. Dabar jis sėkmingai naudojasi kitu operatoriumi ir turi planą, atitinkantį jo poreikius už priimtiną kainą.
Ko laukti toliau?
Sigita mini, kad Tele2 konsultantė sakė, jog operatorius siuntė įspėjimus apie trikdžius, bet dauguma jų negavo. Tai kelia klausimą apie komunikacijos efektyvumą kritinėse situacijose.
Situacija primena, kad telekomunikacijų rinkoje klientai turi pasirinkimą. Kai paslaugos kokybė neatitinka kainos, žmonės pradeda ieškoti alternatyvų. O jų Lietuvoje yra – Bitė, Telia ir kiti operatoriai aktyviai konkuruoja dėl nusivylusių klientų.
Kol kas Tele2 tyliai sprendžia techninius klausimus, o klientai garsiai sprendžia, ar verta likti su operatoriumi, kuris vis dažniau nuvilia. Kaip sakoma, „seniau bent jau buvo pigus”, o dabar nei pigu, nei patikimai veikia.
Atsimenu reklamą kur iš tele2 šaipėsi, kad reikia ant kėdės pasilypėti, kad ryšys būtų pakenčiamas. Jau virš 15 metų praėjo, o niekas nesikeičia…
Nereikia aiškint,kad tik dabar stringa,nei namų interneto,nei mobilių duomenų jau seniai nėra.Kreipiausi į Tele-2,bet pagerėjimo nėra.Vienas konsultantas sako vieną,kitas kitą,o priežastis neišspęsta.
Labai nusivyliau Tele2. Vakar teko palaukti eilėje virš valandos.
Situacija labai nemaloni. Gavau pasiūlymą televizorių įsigyti. Kadangi norėjau į darbovietę, į poilsio kambarį ( dirbame para be teisės miegoti ), užsakiau 75″(190 cm), sutartis 2 metus, su garantija ir draudimu. Dar ir dovaną gavau – namu kiną ir garso kolonelę. Atvežė, įjungus-brokas, juoda juosta nuo kairio kampo viršuje ir per viršutini ekrano dalį. Padariau nuotrauką, paskambinau į Tele2. Pasakiau, kad atsisakau remonto, prašau pakeisti, nes daiktas su broku.Išvežė tik po 5 dienu. Ir sulaukiau „malonaus” skambučio- yra įskylės ekranas, garantija netaikoma. Istorija tęsiasi nuo birželio 27 d. Jau apskaičiavimo įmoką 118€, tačiau aš neturiu televizoriaus (gražinau ir dovanas). Vakar nuėjome su žentu, nes man jau sveikata sušlubavo. Pažadėjo iki 07.15 išspręsti problemą, nes pasakiau,kad noriu kreiptis į vartotojų teisių gynimo organizaciją ir į teismą. Bjauru, kad pradžioje bande apkaltinti manę, dabar kaltina kurjerius. Tai planuoju visiškai nutraukti sutartį, kai viskas baigsis, pereiti į kitą mobiliojo ryšio tinklą.
Tokia nelinksma istorija, kuri dar nesibaigė. 😒