Ketvirtadienio popietę sulaukėme pranešimų iš skaitytojų apie sutrikusį mobilųjį internetą ir ryšį – problemos kilo bent keliose šalies vietose.
Paaiškėjo, kad tai ne pavieniai atvejai – ryšio trikdžiai palietė didelę dalį „Tele2“ klientų visoje Lietuvoje.
„Tele2“ viešųjų ryšių atstove Asta Buitkute, ši patvirtino informaciją apie techninius nesklandumus.
„Labai atsiprašome klientų už patiriamus nepatogumus. Susiduriame su ryšio sutrikimais visoje Lietuvoje. Šiuo metu ieškome sutrikimų priežasties, tikriname kelias versijas. Darome viską, kad kuo greičiau pašalintume sutrikimus. Dar sykį labai atsiprašome klientų“, – komentavo A. Buitkutė.
Kol kas nėra žinoma, kas tiksliai sukėlė ryšio problemas, tačiau bendrovė teigia aktyviai vykdanti patikrinimus ir dedanti pastangas, kad paslaugų tiekimas būtų kuo greičiau atnaujintas.
Neveikiantis mobilusis internetas bei nutrūkęs ryšys kelia nepatogumų tiek privatiems vartotojams, tiek verslui.
- Nuo bankomato nė žingsnio – ši klaida tyko kiekvieno, kuris nori išsiimti grynųjų. Esate potencialus taikinys
- Jau aišku, kad Jonas Valančiūnas Europoje nežais, tačiau naujienos tuo nesibaigia
- Kaip telefonas sužino, kur jūs esate – net be interneto ir GPS
- Darai tai degalinėje? Gali brangiai sumokėti ne tik už kurą
- „Ignitis” primena, kad pasikeitė elektros kainos. Ar gyventojams reikia imtis veiksmų?
Socialiniuose tinkluose netruko pasirodyti nusiskundimų ir klausimų iš vartotojų – kai kurie teigė nebegalintys naudotis mobiliosiomis programėlėmis, naršyti internete ar net atlikti mokėjimų. Tai jau ne pirmas kartas, kai vienas iš didžiųjų šalies ryšio tiekėjų susiduria su tokio masto techniniais gedimais.
Kol situacija dar nėra visiškai išspręsta, klientams rekomenduojama naudoti „Wi-Fi“ ryšį ten, kur tai įmanoma, ir sekti oficialią „Tele2“ informaciją.