Ferrari Amalfi važiuoklėje įdiegta pažangiausia „brake-by-wire” stabdžių sistema kartu su ABS Evo valdikliu, naudojančiu 6D jutiklį. Ši technologija leidžia itin tiksliai apskaičiuoti kiekvieno rato slydimą, užtikrinant maksimalią kontrolę net ekstremalaus vairavimo metu.
Gale sumontuotas aktyvus spoileris veikia trimis režimais – LD, MD ir HD. Didžiausio prispaudimo režime (HD) jis generuoja papildomus 110 kg aerodinaminės jėgos važiuojant 250 km/h greičiu. Sistema veikia automatiškai, prisitaikydama prie važiavimo sąlygų – nereikia jokių papildomų mygtukų spaudimo ar nustatymų keitimo.
Naujoji vairavimo filosofija
Atnaujintas vairo stiprintuvas leidžia greičiau įvertinti sukibimo su kelio danga lygį. Side Slip Control 6.1 sistema integruoja traukos kontrolę, pavarų dėžę, pakabą ir vairavimo sistemą į vieną harmoningą visumą. Rezultatas – automobilis, kuris ne tik greitai važiuoja tiesioje, bet ir stebėtinai tiksliai reaguoja į vairuotojo komandas posūkiuose.
Amalfi rieda ant 20 colių ratlankių su 245/35 R20 padangomis priekyje ir 285/35 R20 gale. Pirkėjai galės rinktis iš dviejų padangų komplektų – Bridgestone Potenza Sport arba Pirelli P Zero, priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir prioritetų.
Ferrari Amalfi salonas paremtas dvigubo kokpito koncepcija su trimis ekranais. Pagrindinis prietaisų skydelis – įspūdingas 15,6 colio ekranas, centrinis jutiklinis ekranas – 10,25 colio, o keleivio ekranas – 8,8 colio. Standartinė įranga apima Apple CarPlay, Android Auto palaikymą ir belaidį telefonų įkrovimą.
Užvedimo mygtukas grįžo į vairą – ten, kur jam ir vieta sportiniame automobilyje. Visos pagrindinės valdymo funkcijos išdėstytos vairo šonuose, o HMI sąsaja paremta fiziniais jungikliais – jokių sudėtingų meniu ar jutiklinių paviršių ten, kur reikia greito ir tikslaus valdymo.
Prabanga ir praktinės detalės
Papildomai galima užsisakyti sėdynes su masažo ir vėdinimo funkcijomis – idealu ilgesnėms kelionėms. Audiomanams siūloma Burmester garso sistema su 14 garsiakalbių ir 1200 W galia. Praktiškas sprendimas – priekinės ašies keltuvas, padidinantis prošvaisą 40 mm iki 35 km/h greičio, padedantis įveikti greičio kalnelius ar stačius įvažiavimus.
Automobilis komplektuojamas su 7 metų Ferrari aptarnavimo programa. Techninė priežiūra atliekama kas 20 tūkst. km arba kartą per metus – kas anksčiau. Įdomu tai, kad programa prieinama ir naudotų automobilių pirkėjams, užtikrinant ramybę net įsigijus ne naują modelį.
- Dar viena netikėta žinia iš „Swedbank“ nutraukiama itin populiari paslauga. Klientai jaučiasi apgauti
- „Swedbank” skelbia esminius pokyčius, kurie įsigalios nuo spalio 5 dienos: ką svarbu žinoti kiekvienam klientui
- Įspūdinga naujosios kartos Mazda CX-5: pirmieji oficialūs vaizdai jau paviešinti
- Fantastiška naujiena iš „Gmail”: vos vienu spragtelėjimu atsikratysite visų įkyrių laiškų
- Rimtas įspėjimas iš „Swedbank”: sukčiai niekur nedingo, vis dažniau skambina ir apsimetinėja banko darbuotojais
Superautomobilis kasdienybei
Ferrari Amalfi – tai ne tik skaičiai ir technologijos. Tai bandymas sukurti superautomobilį, kuriuo galima važiuoti kasdien, nesijaudinant dėl kiekvieno greičio kalnelio ar nepatogių valdymo elementų. Trijų režimų spoileris, patogios sėdynės su masažu, pažangi sistema – visa tai rodo, kad Ferrari supranta šiuolaikinių pirkėjų poreikius.
Ar tai vis dar tikras Ferrari? Be abejonės – 3,3 sekundės iki 100 km/h tai patvirtina. Tiesiog dabar galima tą patirtį mėgautis ne tik lenktynių trasoje, bet ir važiuojant į darbą.