„Chevrolet” išgyvena rekordinį mėnesį. „Corvette ZR1″ neseniai Niurburginge nustatė naują amerikietiškų automobilių standartą, o dabar bendrovė švenčia dar vieną puikų techninį pasiekimą, šį kartą elektromobilių pasaulyje. Tai neįtikėtinas nuvažiuojamo atstumo rekordas vienu įkrovimu, demonstruojantis šiuolaikinių elektromobilių potencialą, praneša „Autoblog”.
Elektromobilių pasaulyje psichologinis pakankamo nuvažiuojamo atstumo kriterijus jau seniai yra 500 kilometrų. Tačiau „Lucid” gerokai peržengė šį rekordą su savo „Air” sedanu, pasiekdama įspūdingus 1205 kilometrus – tai tuo metu buvo rekordas. Dabar „Chevrolet” ne tik pagerino šį rekordą, bet ir padarė tai su sunkiu pilno dydžio pikapu, o ne aerodinaminiu sedanu, todėl šis pasiekimas yra dar reikšmingesnis.
Rekordinį važiavimą atliko 2026 metų „Chevrolet Silverado EV Max Range Work Truck”. Vienu įkrovimu automobilis įveikė neįtikėtinus 1704 kilometrus, visiškai sumušdamas ankstesnį „Lucid” rekordą. Oficialiai EPA deklaruotas šio pikapo nuvažiuojamas atstumas yra 793 kilometrai. Kyla logiškas klausimas: kaip inžinieriams pavyko šį skaičių padidinti daugiau nei dvigubai?
„General Motors” atstovai teigia, kad rekordo bandymo idėja kilo per neformalų inžinierių pokalbį praėjusių metų pabaigoje. Jie pradėjo diskutuoti, kokį atstumą būtų galima pasiekti, jei pikapas būtų optimizuotas maksimaliam efektyvumui ir energijos taupymui.
„Tokio atstumo pasiekimas vienu įkrovimu nėra atsitiktinis dalykas”, – teigė Kurtas Kelty, „GM” akumuliatorių, jėgos agregatų ir tvarumo viceprezidentas. „Tam reikia gilios akumuliatorių chemijos, pavaros efektyvumo, programinės įrangos ir automobilių inžinerijos integracijos – ir būtent tai mūsų komanda pademonstravo. Šis pasiekimas yra puikus pavyzdys, kaip toli pažengė mūsų elektromobilių technologijos.”
„GM” komanda atliko rekordinį bandymą viešuosiuose keliuose pietryčių Mičigane, netoli kompanijos bandymų poligono. Inžinieriai optimizavo visus įmanomus pikapo aspektus, tačiau techninė ir programinė įranga liko standartinė ir nepakeista. Nors techniškai pikapų savininkai galėtų įgyvendinti kai kurias iš šių priemonių, suderinti jas visas realiomis vairavimo sąlygomis būtų beveik neįmanoma.
Kiekvienas iš naudotų optimizavimo metodų pats savaime nėra revoliucinis, tačiau jų bendras poveikis neabejotinai buvo lemiamas. Bandyme dalyvavę inžinieriai prie vairo keitėsi kas valandą, o tai leido jiems integruoti projektą į įprastą darbo grafiką nepertraukiant pagrindinių užduočių.
„Jei nuolat važiuotume nuokalne, žinoma, nuvažiuotume neįtikėtinai daug kilometrų”, – aiškino Johnas Doremusas, jėgos agregatų kalibravimo inžinerijos vadovas. „Tačiau ne tai buvo esmė. Norėjome, kad tai būtų tikra, viešuosiuose keliuose, realiomis sąlygomis.”
- „Swedbank” siunčia labai nemalonią žinutę savo klientams: „Daugelis gali gauti laiškų”
- Didelio mažmeninės prekybos tinklo vadovė ragina parduotuves užsidaryti anksčiau – 20 val.
- Kiek gausite „į rankas“ nuo 2026 metų? Pristatytas naujas GPM skaičiuoklės įrankis
- Kas nutinka, jei sumaišote E10 (95) ir E5 (98) benziną, ir kodėl daugelis žmonių tai daro?
- Studentų svajonė gyventi mieste tampa prabanga – štai kiek dabar kainuoja nuoma!
Šis bandymas įrodo, kad pritaikius vos kelias iš šių optimizavimo priemonių, „Chevrolet” pikapų savininkai vienu įkrovimu galės lengvai įveikti daugiau nei 800 kilometrų, o tai itin pagirtinas rezultatas šios klasės transporto priemonėms.
Verta paminėti, kad net oficialus „Chevrolet Silverado EV” EPA nuvažiuojamo atstumo įvertinimas jau lenkia visus pagrindinius konkurentus, įskaitant „Rivian R1T”, „Tesla Cybertruck” ir „Ford F-150 Lightning”, taip įtvirtindamas savo poziciją elektrinių pikupų rinkoje.