BMW iX3 pristatymo metu BMW generalinis direktorius Oliveris Zipse aiškiai išdėstė prekės ženklo ateities planus, tarp kurių – asortimento atnaujinimas ir naujų transporto priemonių pristatymas: iš viso „40 naujų modelių”.
BMW generalinis direktorius Oliveris Zipse labai aiškiai kalba apie artimiausius prekės ženklo planus: „Iki 2027 m. pristatysime 40 naujų ir atnaujintų modelių.” Produktų kampanija prasideda neseniai pristatytu BMW iX3, kurio pristatymo renginyje BMW generalinis direktorius atskleidė šį planą… taip pat ir būsimą BMW i3.
Bavarijos prekės ženklo generalinio direktoriaus planas apima naujos kartos elektromobilius „Neue Klasse”, kuriuos jis pabrėžė kaip „didžiausią investiciją prekės ženklo istorijoje”, taip pat naują dizainą, kuris daugiausia lėmė 40 naujų modelių, žadamų iki 2027 m.
BMW generalinis direktorius žada 40 naujų modelių, o vyriausiasis dizaineris paaiškina
Tačiau be Zipse pažado, būtent Bavarijos prekės ženklo vyriausiasis dizaineris Adrianas van Hooydonkas paaiškino, kokie bus šie „40 naujų modelių”, kuriuos prekės ženklas planuoja pristatyti iki 2027 m.
Naujasis BMW iX3 yra pirmasis modelis, pasižymintis radikaliu dizaino pokyčiu: švaresnėmis linijomis, visiškai atsisakyta chromo ir dviem naujais centrinių grotelių dizainais: vertikalesniais visureigiams ir horizontalesniais sedanams.
Tačiau vyriausiasis BMW dizaineris Adrianas Van Hooydonkas britų leidiniui „Autocar” sakė, kad nors šie 40 naujų modelių, įskaitant atnaujintus automobilius ir visiškai naujus modelius, bus „tos pačios šeimos” dalis, kiekvienas modelis turės „labai skirtingas savybes ir savybes”.
„Norime kiekvienam savo produktui suteikti savitą charakterį, ir šiandien tai aktualiau nei bet kada anksčiau, nes kiekvienas mūsų produktas savo segmente susidurs su skirtingais konkurentais, ir mes turime tai labai gerai žinoti”, – apie ateities BMW planą aiškina Bavarijos prekės ženklo vyriausiasis dizaineris.
Taigi, šis ateities planas apima meistriškumą, bet kartu ir prekės ženklo asmenybės išlaikymą, pažymėjo jis: „Turite būti geriausi kiekviename segmente ir galvoti apie tai, ko tam segmentui reikia ir ko jis nori, ir ką greičiausiai darys konkurentai. O tada turite nusibrėžti savo kursą.”
- Europa tyliai rengia pensijų reformą, kuri smarkiai paveiks ir gyventojus Lietuvoje
- Sukčiai bankomatų neužmiršo: ką svarbu žinoti, norint neprarasti pinigų
- Lietuvių stalčiuose dulka „lobiai“: kaip senas telefonas gali sumažinti naujo kainą?
- 5 programėlės, kurios slapta eikvoja bateriją – beveik kiekvienas turi jas savo telefone
- 100 % šokas iš „Temu“: patikrinimo rezultatai atskleidė, kas iš tikrųjų slepiasi po pigiomis kainomis
Kalbėdamas apie BMW automobilius, vyriausiasis prekės ženklo dizaineris aiškiai pareiškė, kad „savo klientams siūlome pasirinkimo galimybes”. Ir kad automobiliai, net ir tie, kurie pasirodys pagal šį ateities planą, turi ir toliau turės „šeimos panašumą, bet jie nėra rusiškos lėlės. Mes ir toliau eisime šia linkme su šia nauja šeima”.
Galiausiai, kalbėdamas apie išraiškingų elementų mažinimą – kaip jau matyti iX3 – šių „40 naujų modelių” būsimame dizaine, vyriausiasis dizaineris pažymėjo, kad tai bus akivaizdu ir būsimuose M modeliuose.
„Sąmoninga, kad šie automobiliai bus išraiškingesni, nes tai greitesni ir dinamiškesni automobiliai, ir būtent šias savybes jie išreikš”, – aiškino van Hooydonkas, kuris taip pat pažymėjo, kad „šių automobilių dizainuose, kuriuos pradėjome prieš daugelį metų su i3 ir i8, o vėliau tęsėme su i4 ir iX, bus tam tikrų apribojimų”.
Tačiau van Hooydonkas aiškiai teigia, kad šis išraiškingų elementų sumažinimas yra planas, kurio reikia laikytis trumpuoju ir vidutinės trukmės laikotarpiu visiems BMW automobiliams: „Jei sukursime švaresnį dizainą, jis tikriausiai išliks aktualus ilgiau, o tai taip pat naudinga mūsų klientams, nes tai naudinga perpardavimo vertei; taip pat šis dizainas prisideda prie Bavarijos prekės ženklo ketinimo „prailginti mūsų gaminių gyvavimo ciklą”.