„Peugeot“ pristatė atnaujintą 308 modelių liniją hečbeko ir universalo kėbulais, daugiausia dėmesio skirdama modernioms hibridinėms ir elektrinėms technologijoms. Modelis gavo atnaujintą išorę, priartindama jį prie flagmanų 3008 ir 5008 stiliaus, taip pat platesnį jėgos agregatų pasirinkimą.
Varikliai: nuo lengvojo hibrido iki elektrinio automobilio
Bazinė komplektacija išlieka 1,2 l benzininis variklis (145 AG, 107 kW) su 48 V lengvojo hibrido sistema. Šis agregatas veikia kartu su šešių pavarų robotine transmisija su dviem sankabomis. Elektrinis variklis padeda pajudėti iš vietos ir važiuoti miesto spūstyse: iki 50 % kelionių mieste galima atlikti elektriniu režimu, neįkraunant iš tinklo.
Tiems, kurie iš hibridinės technologijos tikisi daugiau, siūloma „308 Plug-in Hybrid 195“ versija. Joje sujungtas 1,6 l darbinio tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi (150 AG, 110 kW) ir 125 AG (92 kW) elektros variklis, kurie kartu užtikrina 195 AG (143 kW) galią. Pavarų dėžė – septynių greičių robotinė su dviem sankabomis.
Įkraunamo hibrido 17,2 kWh akumuliatorius sumontuotas grindyse, todėl pagal WLTP standartą elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 85 km – tai gerokai daugiau nei ankstesni skaičiai. Akumuliatorių iš 7,4 kW sieninės įkrovimo stotelės galima įkrauti maždaug per dvi valandas. Mieste vairuotojai gali naudoti daugiausia elektros energiją, taupydami benziną ilgesnėms kelionėms.
Dyzelinės ir elektrinės versijos
„Peugeot“ neatsisako ir dyzelinių variklių: nuo 2026 m. pavasario prekyboje pasirodys versija su 1,5 l „BlueHDi“ (130 AG, 96 kW) ir 8 pavarų automatine pavarų dėže. Ši parinktis tinka tiems, kurie dažnai važiuoja greitkeliais ir vertina ekonomiškumą bei didelį nuvažiuojamą atstumą be įkrovimo.
Liniją užbaigia visiškai elektrinis E-308 su 156 AG (115 kW) elektros varikliu ir 58,4 kWh akumuliatoriaus talpa. Elektrinės transporto priemonės nuvažiuojamas atstumas siekia iki 450 km pagal WLTP standartą, o tai atitinka šiuolaikinius segmento standartus. Be to, naujoji versija palaiko Plug & Charge funkciją viešose įkrovimo stotelėse ir Vehicle-to-Load (V2L) technologiją, leidžiančią maitinti išorinius įrenginius iš automobilio akumuliatoriaus.
Išankstiniai užsakymai atnaujintam „Peugeot 308“ modeliui bus priimami 2025 m. rudenį. Gamyba bus organizuojama gamykloje Miulūze (Prancūzija). Naujojo produkto kaina dar nepaskelbta: palyginimui, šiuo metu Vokietijoje „Hybrid 145“ versija kainuoja nuo 34 110 eurų, o dyzelinė modifikacija – nuo 35 390 eurų.
„Peugeot“ koncepcija aiški: pasiūlyti kuo daugiau versijų skirtingiems scenarijams. Lengvasis hibridas miestui, įkraunamas hibridas tiems, kurie gali įkrauti automobilį namuose ir nuvažiuoti netoliese, dyzelinis variklis tolimiems reisams, o elektromobilis – tiems, kurie pasiruošę visiškam elektrifikacijai. Toks universalumas daro 308-ąjį vienu iš pagrindinių prekės ženklo modelių.
- Dauguma vairuotojų klysta: koks iš tikrųjų turėtų būti padangų slėgis?
- SEB banko pranešimas: Negalėsite atsiskaityti parduotuvėse, degalinėse ir kitose vietose. Taip pat nepavyks išsiimti grynųjų
- Paslaptinga 3 sekundžių taisyklė: vairuotojai, kurie jos nežino, susiduria su pasekmėmis
- Primenama, kad SEB banko klientams pakeitimai įsigaliojo nuo birželio 18 d., tačiau daugelis klientų tai pamiršo
- „Geriau šių automobilių nepirkti“, – sako 30 metų patirtį turintis mechanikas