Vokietijos automobilių gamintoja Audi oficialiai pademonstravo atnaujintą Q3 – trečiosios kartos miesto visureigį, kuris išlieka viena populiariausių markės modelių, nusileidžianti tik Q5.
Vien 2024 metais buvo parduota daugiau nei 32 tūkstančiai Q3 automobilių, o tai – net 45 % daugiau nei ankstesniais metais. Atsižvelgiant į tokį populiarumą, naujajame modelyje Audi vengė drastiškų pokyčių, tačiau atnaujinimų netrūksta tiek išorėje, tiek viduje.
Daugiau elegancijos ir technologijų
Trečiosios kartos Q3 išlaikė MQB platformą, tačiau dizainas tapo kur kas aptakesnis, o proporcijos – tvirtesnės. Priekiniai žibintai dabar dviejų lygių: viršutinės LED juostos turi reguliuojamą šviesos grafiką, o apatiniai moduliai gali projektuoti įspėjimus tiesiai ant kelio dangos. Pirkėjams siūlomi ratlankiai nuo 17 iki 20 colių.
Naujos medžiagos ir valdymo filosofija
Salone dominuoja ekologiškos medžiagos – perdirbtas poliesteris ir nailonas. Priekinė panelė aprūpinta dviem ekranais viename korpuse: 11,9 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir 12,8 colio multimedijos sistema, kurioje integruotas ir klimato valdymas – dėl to dingo fiziniai mygtukai.
Kita naujovė – sensoriniai valdikliai ant vairo, o pavarų svirtis dabar perkelta į vairo kolonėlę, taip atlaisvinant centrinę konsolę. Q3 taip pat tapo pirmuoju Audi modeliu su nauju dvigubu svirties moduliu kairėje vairo pusėje, kuris valdo žibintus ir valytuvus.
Papildomai siūloma „Sonos“ garso sistema su 12 garsiakalbių bei išskirtinis salono LED apšvietimas.
- Nuo bankomato nė žingsnio – ši klaida tyko kiekvieno, kuris nori išsiimti grynųjų. Esate potencialus taikinys
- Kaip telefonas sužino, kur jūs esate – net be interneto ir GPS
- Jau aišku, kad Jonas Valančiūnas Europoje nežais, tačiau naujienos tuo nesibaigia
- „Ignitis” primena, kad pasikeitė elektros kainos. Ar gyventojams reikia imtis veiksmų?
- Kaip pašalinti visą informaciją apie save iš interneto?
Variklių gama: nuo efektyvių iki dinamiškų
- 2.0 TDI (150 AG) – su 7 pavarų automatine „S tronic“ greičių dėže, tik priekiniais varančiais ratais.
- 1.5 TFSI (150 AG) – benzininis, su 48 voltų starteriu-generatoriumi, taip pat su „S tronic“.
- 2.0 TFSI (265 AG) – galingiausias variantas su visais varančiais ratais (quattro) ir elektrohidrauline sankaba.
PHEV versija
Įkraunamas hibridas aprūpintas 1.5 l TFSI benziniu varikliu (177 AG) ir 116 AG elektros varikliu. Baterijos talpa – 25,7 kWh (iš jų 19,7 kWh panaudojami), leidžia įveikti iki 119 km tik elektra (pagal WLTP ciklą). Šios versijos pavara – priekinė.
Kaina ir prieinamumas
Naujasis Q3 prekyboje pasirodys 2025 metų spalį, tačiau išankstiniai užsakymai jau priimami. Bazinė benzininė versija kainuos nuo 44,6 tūkst. eurų, o hibridas – nuo 49,3 tūkst. eurų. Audi Q3 trečiosios kartos modelis orientuotas į platų pirkėjų ratą, siūlydamas pažangias technologijas, modernų dizainą ir tvarius sprendimus.