„Audi RS6 Avant“ – tai vienas iš tų modelių, kurio pasirodymo nekantriai laukia tiek sportinių automobilių entuziastai, tiek tie, kurie vertina kasdienio praktiškumo ir beprotiško greičio derinį. Šiandien jau aišku – vokiečių gamintojas artėja prie paskutinės naujosios kartos RS6 kūrimo stadijos. Pirmieji prototipo bandymai jau vyksta kalnuotoje Ispanijos vietovėje, o šnipų nuotraukos leidžia susidaryti aiškų įspūdį, ko galime tikėtis.
Naujasis „RS6 Avant“ bus ištikimas savo šaknims – plati, žemai pasvirusi priekinė dalis su didelėmis radiatoriaus grotelėmis ir milžiniškomis oro įsiurbimo angomis nepaliks abejingų. Akį traukia ir agresyvus siluetas, kurį papildo dideli penkių stipinų ratlankiai bei stogo bagažinė – praktiškumas lieka, tačiau su lenktynių dvasia.
Galinėje dalyje matysime pažįstamą A6 dizaino elementą – per visą plotį einančią LED šviesos juostą, kuri kartu su ovaliais išmetimo vamzdžiais įtvirtins RS modeliams būdingą sportinį charakterį.
Technologijos: atsisveikinimas su V8, sveikas atvykęs, hibridine V6
Didžiausia naujovė – po kapotu. Panašu, kad „Audi“ atsisveikina su legendiniu 4,0 litrų dviejų turbinų V8 varikliu, kuris daugelį metų buvo RS6 vizitinė kortelė. Vietoj jo žadamas įkraunamas hibridinis V6 variklis, kuris turėtų generuoti daugiau nei 725 AG. Toks skaičius lenkia net dabartinį RS6 Performance, tad galios entuziastams nusivilti neteks – mažiau cilindrų nereiškia mažiau adrenalino.
Šis V6 taip pat bus naudojamas naujajame RS5, o tai rodo aiškią „Audi“ strategiją – optimizuoti jėgaines visoje RS gamoje, atsižvelgiant į griežtėjančius emisijos reikalavimus bei elektrifikacijos tendencijas.
Elektrinė ateitis
Be hibridinės versijos, „Audi“ ruošia ir visiškai elektrinį RS6 variantą. Nors informacijos kol kas nedaug, tai bus pirmasis tokio tipo superuniversalas „Audi“ istorijoje. Šis žingsnis leis RS6 išlikti aktualiu net ir besikeičiančioje automobilių rinkoje, kur elektrifikacija tampa nebe pasirinkimu, o būtinybe.
Naujasis „Audi RS6 Avant“ žada tapti technologiškai pažangiausiu ir greičiausiu kada nors sukurtu universalu. Dėl hibridinės pavaros jis ne tik prisitaikys prie aplinkosauginių reikalavimų, bet ir pagerins dinamiką. Nors iš pradžių gali kilti nostalgija dėl atsisakomo V8, galios mėgėjai greičiausiai greitai pakeis nuomonę – virš 725 AG hibridas skamba kaip rimtas pareiškimas.
Laukiame oficialaus pristatymo ir viliamės, kad šis superuniversalas išlaikys tai, kas „RS6“ pavertė ikona – žvėrišką galią, elegantišką dizainą ir kasdienį praktiškumą.
- Ko negalima statyti šalia Wi-Fi maršrutizatoriaus: 12 pagrindinių klaidų
- Bankas užblokavo pinigus dėl mokėjimo paskirties. Viskas dėl užrašo „Atsiskaitymas-Kuba”
- Dvi sekundės ir liksite be savo banko kortelės: kaip vagys apgauna žmones prie bankomatų
- Jakučionio šou Las Vegase: lietuvio žvaigždės gimimas NBA vasaros lygoje
- Geriau priliesti ar įkišti mokėjimo kortelę į skaitytuvą atsiskaitant už prekes ar paslaugas? Atsakymas jums gali nepatikti
Šaltiniai: Carscoops