Vienas vyras padavė į teismą „Volvo”, nes, jo teigimu, įmonė žinojo apie savo garsiakalbių techninį defektą. Minėtas gedimas turėjo pažeisti jo klausą. Visa byla pateko į teismą.
Jungtinės Amerikos Valstijos – tai kitokia visuomenės mąstysena. Šalyje, kur galima paduoti į teismą restoraną už tai, kad gavai karštą arbatą ir ja nusiplikinai, arba kai nulūžo saga ir padavei į teismą parduotuvę – tai originalios situacijos europiečių, o ypač lietuvių, akimis. Naujausią tokio tipo ieškinių „auka” tapo „Volvo” atstovybė Amerikoje ir jų garso sistema viename iš modelių.
Garso sistema turėjo pažeisti klausą
Viename iš Tenesio teismų pasirodė kino prodiuserio byla, kuris teigia, kad garsiakalbių sistema jo „Volvo XC90″ visam laikui pažeidė jam klausą. Nors procesas dar nesibaigė, pagrindinė jo bylos dalis buvo atmesta.
Teisėja Aleta A. Trauger atmetė visus ieškinius prieš „Volvo Car USA”, nors ieškinys bus nagrinėjamas prieš „Volvo Car Corporation”, švedišką automobilių gamintojo padalinį. Timothy Zajaros teigia, kad 2022 m. rugsėjo 13 d. vairuodamas savo 2017 m. „XC90″, automobilio garsiakalbiai „išleido garsų, nesiliaujantį, varginantį garsą, kuris sukėlė jam skausmą”.
Vyras teigia, kad šis incidentas lėmė nuolatinį klausos praradimą ir spengimą ausyse. Ieškinyje taip pat teigiama, kad Zajaros prarado pajamas iš darbo kaip kino prodiuseris dėl besitęsiančių klausos problemų.
Kaip atrodė ieškinio kelias?
Pirminiame ieškinyje atsakovais buvo „Volvo Cars of North America”, „Volvo Group North America” ir „Volvo Car USA”. Tačiau tiek „Volvo Cars of North America”, tiek „Volvo Group North America” buvo atmestos kaip atsakovės po to, kai buvo pripažintos „netinkamomis šalimis”. Ieškovas vėliau gavo leidimą pateikti pataisytą ieškinį, kuriame „Volvo Sweden” buvo pridėta kaip atsakovė.
Zajaros teigia, kad garsiakalbio gedimas buvo gamybinio defekto rezultatas. Jis taip pat teigia, kad „Volvo” žinojo apie problemą, bet jo neinformavo ir nesiėmė veiksmų jai spręsti.
Tačiau neseniai teisėja Trauger nusprendė, kad ieškovas negalėjo pateikti jokių faktų „be spekuliacijų”, rodančių „Volvo Car USA” atsakomybę už sužalojimus. Tai išplaukia iš fakto, kad „Volvo Sweden”, o ne „Volvo Car USA”, buvo pripažinta vyrui priklausančio „XC90″ gamintoja.
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
- Telefone pasirodė raidė „E“ ir internetas nustojo veikti – ką daryti?
- Išskirtinės padangos elektromobiliams. Kuo jos ypatingos?
- Itališki spąstai degalinėje. Kaip neapsigauti prie „area servizio“?
- Samsung Galaxy M36 5G – išmanusis vidutinės klasės rinkai su AI galimybėmis
Dabar ieškinys bus toliau nagrinėjamas, labiau sutelkiant dėmesį į „Volvo Car Corporation”. Ar švedų automobilių gamintojas bus patrauktas atsakomybėn, lieka nežinoma. Laikas parodys, ar teismas pritars nukentėjusiajam, ar laimės automobilių koncernas.
Šaltinis: moto.pl