BMW kompanija paskelbė apie elektros variklių serijinės gamybos pradžią visiškai naujiems modeliams – „Neue Klasse”. Šeštos kartos variklių gamyba įrengta Šteiro (Steyr) gamykloje Austrijoje, iš kur jie bus tiekiami į visą BMW gamybos tinklą.
Iki 2030 metų BMW investuos daugiau nei 1 milijardą eurų į Šteiro gamyklą, siekdama plėtoti ir kaupti šių variklių gamybos patirtį.
Įmonė jau 40 metų gamina vidaus degimo variklius BMW ir Mini automobiliams, o dabar pradeda naują savo istorijos skyrių – tuo pačiu tęsiant benzininių ir dyzelinių variklių gamybą. Apie 1000 darbuotojų bus užimti naujų elektros variklių surinkime. BMW duomenimis, iki 2030 metų pusė bendros įmonės darbo jėgos gali būti įtraukta į elektromobilių gamybą „priklausomai nuo pasaulinės paklausos”.
Austrijoje gamina rotorių, statorių, transmisiją ir inverterį – pagrindinius elektrinės jėgainės komponentus 800 voltų architektūroje. Variklio korpusas gaminamas Landsute (Vokietija), o tolesnis apdirbimas vykdomas Austrijos įmonėje.
Visa šeštos kartos variklių gamybos koncepcija yra modulinė, leidžianti gaminti įvairias variklių modifikacijas visai BMW „Neue Klasse” modelių gama.
BMW iX3 50 xDrive taps pirmuoju „Neue Klasse” elektromobiliu. Naudojant šeštos kartos variklį, naujas modelis bus maždaug 20% efektyvesnis nei dabartinis krosoveris. Kartu su nauja aukštos įtampos baterija tai užtikrins iki 800 km nuvažiuojamą atstumą pagal WLTP ciklą.
- Netrukus – nauja prievolė automobiliuose: atsiras dar viena žibintų spalva
- Po pirkinių populiarioje programėlėje daugeliui žmonių iš banko kortelių „dingo” pinigai
- Skambutis iš „Sodros” ir dingusios santaupos: nauja pagyvenusių žmonių apgavimo schema
- Spėkite koks naujas „Toyota” automobilis bus gaminamas čia, Europoje?
- Nemaloni žinia visiems „WhatsApp“ naudotojams – vis daugiau žmonių nusprendžia ją ištrinti