Riaumojančių variklių ir klasikinių išmetimo sistemų griausmo gerbėjai gali miegoti ramiai. Bavarijos automobilių prekės ženklas ir toliau eis savo keliu. BMW oficialiai pripažino, kad transporto priemonių elektrifikacijos laikais vidaus degimo varikliai bus išlaikyti M šeimos automobiliuose.
Intensyvėjančios elektrifikacijos ir augančio reguliavimo spaudimo Europoje laikotarpiu BMW priima ryžtingus sprendimus dėl savo sportinių modelių ateities. BMW M generalinis direktorius Frank van Meel interviu žurnalui Autocar pareiškė, kad prekės ženklas neketina mažinti savo aukšto našumo variklių parametrų, net jei jie atitiks Euro 7 normą. Tai reiškia, kad ateityje klientai, rinkdamiesi ikoninius modelius su „M” ženklu, ir toliau galės rinktis transporto priemones, varomus turbokompresoriniu eilinio šešių cilindrų varikliu arba V formos aštuonių cilindrų motoru.
Elektrifikacija taip, bet ne M charakterio sąskaita
Vokiečių prekės ženklas pastaraisiais metais intensyviai plėtoja hibridines ir elektrines pavaras. Todėl išlaikyti gyvus klasikinius, našius variklius nėra lengva užduotis. Tačiau BMW pripažįsta, kad perėjimas prie visiškai elektrinių M serijos automobilių reikalauja visiškai naujų technologinių sprendimų, ypač varomosios sistemos, galios valdymo ir emocijų prie vairo srityse. Dėl šios priežasties gamintojas neskuba su revoliucija ir garantuoja saugią V8 ir R6 ateitį M gamoje, kurie yra įrašyti prekės ženklo DNR.
Dabartiniai M2, M3 ir M4 modeliai naudoja 3 litrų eilinio šešių cilindrų variklio su dvigubu turbokompresoriumi variantus, o M5 ir XM modeliai V8 variklį su hibridu. Šie agregatai bus modernizuojami tol, kol leis reglamentai ir techninės galimybės. Tai turėtų būti atsakas į įvairius klientų poreikius ir skirtingų rinkų, kuriose BMW parduoda savo automobilius, specifiką.
BMW dirba prie naujų sprendimų
Kaip BMW modifikuos variklius, kad atitiktų naujus Euro 7 reikalavimus? Oficialiai tai nežinoma. Iššūkį kelia, be kita ko, degimo proceso tobulinimas siekiant apriboti temperatūros augimą. Įmonė jau dirba prie sprendimų, apie kuriuos garsiai papasakos po kurio laiko, kai technologija bus paruošta.
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- Sudie, dyzeli? Kodėl anksčiau tai buvo nuostabūs degalai, kurie taupė mūsų pinigus, o dabar – nebe
- Nuo rugsėjo – pabaiga: „Google Maps” nutraukia paslaugą – duomenys bus ištrinti
- Variklio paleidimas be sankabos nuspaudimo: kodėl vairuotojai taip daro – ar verta taip elgtis?
- Pilotas prabilo: atskleidė, kam iš tikrųjų reikalingas lėktuvo režimas