Kinijos automobilių milžinė BYD ir jos prabangių modelių padalinys Yangwang pristato naujausią kūrinį – visureigį U8L Dingshi, kurio dydžiai ir svoris pribloškia. Jo kaina sieks apie 180 tūkst. JAV dolerių, o transporto priemonės masė – beveik 3,6 tonos.
Automobilis – didesnis nei atrodo
U8L matmenys iškalbingi: ilgis 5,4 m, plotis daugiau nei 2 m, o bendroji masė – net 4,21 tonos. Tokie skaičiai reiškia, kad pagal Europos Sąjungos klasifikaciją šis modelis priskiriamas nebe lengviesiems automobiliams, o mažiems sunkvežimiams. Kitaip tariant, norint jį vairuoti Europoje reikėtų C kategorijos pažymėjimo.
Paradoksalu, bet automobilis, kurtas verslininkų bei įžymybių kelionėms su maksimaliu komfortu, teisiškai prilyginamas kurjerių furgonams.
Prabanga – lyg privačiame lėktuve
Salone įrengta 2+2+2 sėdynių konfigūracija, suteikianti šešiems keleiviams ypatingą komfortą. Priekinės sėdynės masažinės, su išmaniaisiais porankiais. Antroje eilėje – dvi plačios kėdės su 18 taškų masažu ir išlankstomais staliukais. Net trečioje eilėje yra šildomos, elektra reguliuojamos vietos.
Eksterjere taip pat nestinga išskirtinumo: priekinės grotelės įkvėptos senovinio kiniško „Ding“ indo, puoštos šimtais LED lempučių, o emblemos pagamintos iš 24 karatų aukso.
1180 arklio galių hibridas
Po gaubtu slepiasi hibridinė sistema. Energiją tiekia 2,0 l benzininis variklis su turbokompresoriumi ir keturi elektriniai motorai. Bendra galia – įspūdingi 1180 AG bei 1280 Nm sukimo momentas. Vienu įkrovimu automobilis gali nuvažiuoti iki 1160 km, kas tokio dydžio SUV yra itin solidu.
Problema – svoris
Vis dėlto net ir tokia galia nepakeičia fakto, kad automobilis viršija leistiną 3,5 tonos ribą B kategorijos vairuotojams. Jo leistina masė – 4,2 tonos, tad daugelyje Europos šalių norint juo legaliai važinėti reikėtų papildomų teisių.
Kinijos ambicijų simbolis
„Yangwang U8L Dingshi“ nėra skirtas masinei rinkai. Tai labiau galios demonstravimas ir prabangos simbolis, sukurtas turtingiausiems klientams. Nors dėl teisinių apribojimų vargu ar jis sulauks didesnio pasisekimo už Kinijos ribų, pats automobilis rodo, kad BYD ne tik vejasi Vakarų gamintojus, bet ir geba juos nustebinti.
- Kinija paleido didžiausią pasaulyje vėjo turbiną: ji turėjo poveikį, kurio niekas nesitikėjo
- Nuo 2026 m. numatomi eurų banknotų pokyčiai – ką gyventojai turi žinoti
- Mobiliojo telefono numerio nebereikia: „WhatsApp“ laukia dideli pokyčiai
- Europa tyliai rengia pensijų reformą, kuri smarkiai paveiks ir gyventojus Lietuvoje
- Nuo lapkričio mėnesio „Ryanair” mokės savo darbuotojams 2,50 euro už kiekvieną kartą, kai jie aptiks rankinio bagažo matmenis viršijantį lagaminą
Milžiniškas, įspūdingas ir pilnas technologinių naujovių – tai kiniškas SUV, kuris atrodo lyg nusileidęs iš kitos planetos.