Vienas iš saulės apsaugos ir salono kaitinimo metodų yra folijos apsauga, kuri dedama už automobilio priekinio stiklo. Daugelis ją tiesiog padeda ant prietaisų skydelio. Tačiau dabar vis daugiau vairuotojų atsisako šios apsaugos, nes ji gali padaryti daugiau žalos.
Iš vienos pusės, idėja labai gera – folijos paviršius atspindi saulės spindulius, prietaisų skydelio plastikas mažiau kaista, o saulė nepatenka į automobilio saloną. Šios apsaugos efektas gali siekti 15-20 laipsnių pagal Celsijų. Tai yra, jei prietaisų skydelio temperatūrą matuojame be apsaugos saulėje, ji gali būti +60 laipsnių, o su apsauga +40, +45 laipsniai.
Tačiau dabar daugelis atsisako šios apsaugos, nes, kaip rodo praktika, tai gali sukelti problemų.
Kokia priežastis?
Folijos apsaugą reikia uždėti teisingai. Būtent – pritvirtinti prie priekinio stiklo iš vidaus. Paprastai ji tvirtinama laikikliais su siurbtukais. Tačiau dauguma vairuotojų ją tiesiog padeda ant skydelio – ilgai užtrunka tvirtinti siurbtukus, todėl niekas dėl to nesivargina.
Skydelis nekaista, ir tai gerai. Tik folijos apsauga gali veikti kaip veidrodis. Kai ją pasiekia spinduliai, ji juos atspindi į automobilio saloną. Be to, jei ji guli netolygiai, gali susidaryti spindulių pluoštas, kuris fokusuosis į salono plastiką.
Tai gali veikti kaip lęšis. Jei automobilis ilgai stovi, plastikas gali būti pažeistas – jis tiesiog ištirps. Tačiau pagal statistiką dažnai nukenčia galinio vaizdo veidrodėlis (jis gali tiesiog nukristi), taip pat vaizdo registratoriai ar radarų detektoriai.
Registratoriuje paprastai yra įmontuota ličio baterija, kuri gali užsidegti nuo aukštos temperatūros. Sakysite, kad tokie atvejai galbūt nėra plačiai paplitę, tačiau salono plastiko atnaujinimas yra daug brangesnis nei ši apsauga.
Jei jau turite tokią, prisiminkite – ją reikia pritvirtinti prie priekinio stiklo taip, kad ji kabėtų. O ne gulėtų ant skydelio. Na, kai dar nebuvo tokių „patobulintų apsaugos priemonių”, mano senelis naudojo vieną metodą, kad vasarą, kai automobilis būdavo pastatytas stovėjimo aikštelėje, skydelis neįkaistų. Juk buvo sunku atvėsinti saloną automobilyje be oro kondicionieriaus.
- Netrukus – nauja prievolė automobiliuose: atsiras dar viena žibintų spalva
- Skambutis iš „Sodros” ir dingusios santaupos: nauja pagyvenusių žmonių apgavimo schema
- Po pirkinių populiarioje programėlėje daugeliui žmonių iš banko kortelių „dingo” pinigai
- Spėkite koks naujas „Toyota” automobilis bus gaminamas čia, Europoje?
- Vairuotojų dėmesiui: griežtėja numerių ženklų kontrolė – ką būtina žinoti nuo rugpjūčio 1 d.?
Jis tiesiog uždėdavo baltą rankšluostį ant skydelio, jei jis buvo trumpas – dėdavo du. Būtent baltas rankšluostis taip pat atspindi saulės šviesą, bet nefokusuoja jos į plastiką ar prietaisus automobilyje. Na, skydelis po juo būna 10-15 laipsnių vėsesnis.