Ford pristato naują Explorer modelių šeimos narį – Tremor versiją, kuri tampa pirmuoju krosoveriu šioje specializuotoje visureigių linijoje. Nors oficialiai ši versija pristatyta JAV rinkai, jos techniniai sprendimai ir galimybės aktualios ir Lietuvos automobilio entuziastams, ieškantiems universalaus sprendimo tiek miesto gatvėms, tiek sudėtingesnėms bekeles sąlygoms.
Dizainas signalizuoja apie galimybes
Explorer Tremor išsiskiria drąsiu juodos ir oranžinės spalvų deriniu – spalvų schema, kuri Ford Tremor šeimoje jau tapo atpažinimo ženklu. Specialiai sukurti 18 colių ratlankiai apauti Bridgestone Dueler All-Terrain padangomis, kurios puikiai tiktų Lietuvos miškų keliukams ar žvyrkeliams.
Svarbiausias techninis pokytis – padidinta 25 mm prošvaisa, pasiekianti 236 mm. Lietuvos kontekste tai reiškia drąsesnį važiavimą per sniego pusnis žiemą ar gilesnes provėžas pavasarį. Gamyklinė dugno apsauga – papildomas privalumas, apsaugantis nuo akmenų smūgių važiuojant žvyrkeliais.
Praktiškas interjeras bekeles entuziastams
Tremor versijos salone dominuoja vandeniui atsparios medžiagos su oranžiniais akcentais ir siūlėmis. Tai ne tik stilistinis sprendimas, bet ir praktiškas pasirinkimas aktyviems lietuviams – po žygio miške ar žvejybos nesijaudinsite dėl purvinų drabužių ar drėgnos įrangos.
Standartinė įranga apima:
- Trijų zonų klimato kontrolę (idealu šeimoms su vaikais)
- 360 laipsnių kameras (neįkainojama pagalba manevruojant siauresniuose Lietuvos kiemuose)
- Erdvų bagažo skyrių su vandeniui atsparia danga
Techniniai sprendimai rimtoms užduotims
Explorer Tremor siūlomas su dviem variklių variantais:
- 2,3 litro EcoBoost (300 AG) – ekonomiškesnis pasirinkimas kasdieniam naudojimui
- 3,0 litro EcoBoost V6 (400 AG) – maksimalios galios entuziastams
Abu varikliai agreguojami su 10 pavarų automatine transmisija ir nuolatine visų ratų pavara. Svarbiausias Tremor versijos koziris – Torsen tipo užsiblokuojantis galinis diferencialas, užtikrinantis geresnę trauką sudėtingose sąlygose.
- Motorola tiesiog „įskrido” į vidutinės klasės rinką: pristatytas Moto G66j 5G su galingu akumuliatoriumi ir IP69 apsauga
- Pristatyta „Amazfit Helio Strap“ apyrankė: be ekrano, su 10 dienų baterija ir pažangiomis funkcijomis sportui
- Parduotuvių darbo laikas per Jonines 2025 birželio 24 d.: ar pavyks apsipirkti šventinį antradienį?
- Paaiškėjo „Xiaomi Pad 7“ ir „Pad 7 Pro“ kaina Europos rinkoje
- Meteorologinė vasara Lietuvoje dar neprasidėjo
Papildomos galimybės
Už papildomą mokestį galima rinktis:
- Masažuojančias sėdynes (puikus sprendimas ilgoms kelionėms)
- BlueCruise pusiau autonominio valdymo sistemą
- Bang & Olufsen garso sistemą su 14 garsiakalbių
Ar verta laukti Lietuvoje?
Nors Explorer Tremor kol kas pristatomas tik JAV rinkai, Ford tendencija plėsti savo modelių geografiją leidžia tikėtis, kad ateityje ši versija gali pasiekti ir Europą. Lietuvos rinkai tai būtų įdomi alternatyva tarp įprastų miesto visureigių ir specializuotų bekelės automobilių.
Tremor filosofija – suteikti bekelės galimybes neprarandant kasdienio praktiškumo – puikiai atitiktų Lietuvos vairuotojų poreikius. Juk mūsų šalyje dažnai tenka derinti važiavimą gerai prižiūrimais keliais su prasčiau įrengtais žvyrkeliais ar miško keliukais.
Konkurencinis pranašumas
Explorer Tremor pozicionuojamas tarp standartinių krosoverių ir rimtų visureigių, užpildydamas nišą tiems, kam reikia daugiau nei miesto automobilio, bet nereikia ekstremalaus visureigio. Lietuvoje tokia koncepcija galėtų konkuruoti su populiariais Toyota Land Cruiser ar Volkswagen Touareg modeliais, siūlydama amerikietišką alternatyvą su geresniu kainos ir galimybių santykiu.
Belieka stebėti Ford atstovų pranešimus ir tikėtis, kad Tremor versija pasieks ir Lietuvos rinką, suteikdama galimybę įsigyti išskirtinį automobilį, pritaikytą tiek miesto džiunglėms, tiek tikroms bekelėms.