Po beveik 25 metų pertraukos, Honda oficialiai grąžina Prelude modelį į rinką. Šis ikoninis sportinis kupė startuos prekyboje jau 2025 metų rugsėjį, atnešdamas naują požiūrį į vairavimo malonumą, technologijas ir dizainą.
Dizainas: aerodinaminė elegancija su moderniu akcentu
Naujoji Prelude pasižymi žemu siluetu, ilgu variklio dangčiu ir plūdurinėmis kėbulo linijomis, kurios įkvėptos sklandytuvų estetikos. Tokie elementai kaip paslėptos durų rankenos, juoda chromuota grotelė bei aviacinio stiliaus priekiniai žibintai formuoja futuristinį, tačiau atpažįstamai „Hondinį“ siluetą.
Interjeras: sportinis rafinuotumas ir praktiškumas
Salono dizainas orientuotas į dinamišką, bet komfortišką patirtį:
- Balta ir mėlyna spalvų gama, minkštos medžiagos, išsiuvinėtas Prelude logotipas.
- D-formos vairas, panoraminis stiklas ir unikali skaitmeninė prietaisų panelė.
- Galinių sėdynių lankstymas, didelė bagažinė, niša po grindimis ir krovinio kabliukai – net sportiniame kupė galvojama apie praktiškumą.
Technologijos: pirmas Prelude hibridas ir debiutuojanti S+ Shift sistema
Šeštosios kartos Prelude bus pirmasis modelio istorijoje su hibridine pavara, paremtas dviejų variklių e:HEV sistema, tačiau su esminiu patobulinimu – naująja S+ Shift technologija.
Esminiai skirtumai:
- Nėra tradicinės transmisijos – vienas variklis tiesiogiai suka ratus, o antrasis gali prisidėti per blokavimo sankabą greitkelyje.
- Tai žada tiesioginį galios perdavimą, mažesnes energijos sąnaudas ir sklandesnį vairavimo pojūtį.
Automobilis statomas ant plataus važiuoklės pagrindo su ilga ratų baze, o didelio skersmens ratai prisidės prie pagerinto valdymo ir stabilumo.
- Kodėl automobilių varikliai tapo neremontuojami: viskas labai paprasta
- Nuo rudens iš „SEB” banko sulauksime pokyčių – brangs viena paslauga
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- ES atsisakė šio banknoto: kokios kupiūros jau nebematysite apyvartoje?
- „Taip atrodo mūsų „žalioji ateitis” po vienos krušos?” Specialistai paaiškina, kad saulės moduliams dažniau kenkia visai kas kita
Istorinis kontekstas: inovacijų pionierius grįžta
Honda Prelude (1978–2001) buvo technologinių naujovių lyderis:
- Pirmasis Japonijos automobilis su elektriniu stoglangiu ir ABS.
- Pasaulinė premjera: pirmasis serijinis automobilis su 4WS (keturių ratų vairavimu).
Naujoji Honda Prelude 2026 sujungia istorinį palikimą su moderniausiomis technologijomis. S+ Shift sistema rodo Honda drąsą atsisakyti konvencijų ir kurti naujos kartos sportinius hibridus, siūlančius efektyvumą be nuolaidų dinamikai. Šis kupė – ne tik nostalgijos objektas, bet ir ateities vairavimo krypties indikatorius, skirtas tiems, kurie vertina technologinį išskirtinumą ir išgrynintą vairavimo patirtį.