„Honda“ savininkai praneša apie rimtas variklių patvarumo problemas. Vartotojai ir nepriklausomi autoservisai teigia, kad varikliai su turbokompresoriumi genda daug anksčiau nei tikėtasi, o daugeliu atvejų gamintojas atsisako suteikti garantinį remontą.
Nerimą keliantys gedimai – vis dažnesni
Naujesnių „Honda“ automobilių savininkai vis dažniau kelia pavojų dėl turbokompresorinių variklių nepatikimumo. Internete plinta pranešimai, kad Japonijos gamintojas galėjo jau anksčiau žinoti apie šiuos gedimus, tačiau neinformavo vartotojų ir nesiėmė tinkamų veiksmų.
Problematiški turbo varikliai
Dauguma pranešimų susiję su pastarųjų metų modeliais:
- 2018–2022 m. „Honda Accord“
- 2016–2022 m. „Honda Civic“
- 2017–2022 m. „Honda CR-V“
- 2021–2022 m. „Acura RDX“
- 2019–2022 m. „Acura TLX“
Vairuotojai skundžiasi dėl staigaus galios sumažėjimo, netolygaus variklio darbo ir užvedimo problemų. Kai kurie 1,5 litro ir 2,0 litrų turbokompresoriniai varikliai perkaista, gali sugesti galvutės tarpinė. Rimti gedimai dažnai įvyksta jau nuvažiavus 40 000–60 000 kilometrų, o tai gali reikšti kapitalinį remontą arba net variklio keitimą.
Specialistų vertinimas: konstrukciniai trūkumai?
Mechanikai ir automobilių ekspertai pripažįsta, kad šie „Honda“ varikliai yra modernūs ir efektyvūs, tačiau jautrūs vairavimo stiliui, degalų kokybei ir techninei priežiūrai. Nors kai kuriuos gedimus gali lemti netinkamas naudojimas, dažnas problemų pasikartojimas rodo galimus konstrukcinius trūkumus.
Ieškinys JAV: gamintojas kaltinamas defekto slėpimu
Kalifornijoje (JAV) pateiktas ieškinys, kuriame „Honda“ kaltinama rimtu turbininių variklių defektu. Ieškinyje nurodoma, kad varikliai neatlaiko aukštos temperatūros ir slėgio, dėl to trūksta galvutės tarpinė. Dėl šio defekto aušinimo skystis patenka į cilindrus, gali pažeisti cilindro galvutę ir užteršti variklio alyvą. Tai sukelia alyvos praskiedimą, koroziją ir padidintą nusidėvėjimą, o kai kuriais atvejais – visišką variklio gedimą.
Pranešama, kad kai kuriems vairuotojams automobilis užgeso kelyje, o dešimtys skundų pateikti JAV Nacionalinei greitkelių eismo saugumo administracijai (NHTSA) – dauguma dėl galvutės tarpiklių gedimų.
Rizikingi sprendimai gali pakenkti „Honda“ įvaizdžiui
Šis atvejis atskleidžia technologinių kompromisų riziką, kai gamintojai siekia mažesnių, ekonomiškesnių variklių ir ekologiškų sprendimų. Jei paaiškės, kad „Honda“ slėpė informaciją apie galimus defektus, tai gali rimtai pakenkti gamintojo reputacijai.
- Kiek gausite „į rankas“ nuo 2026 metų? Pristatytas naujas GPM skaičiuoklės įrankis
- Netrukus – nauja prievolė automobiliuose: atsiras dar viena žibintų spalva
- Pokyčiai nuo spalio. Parduotuvės Lenkijoje turės grąžinti grynuosius
- Skubus įspėjimas: į Lietuvą iš Baltarusijos įskrido bepilotis orlaivis (dronas) – gyventojai raginami būti budrūs
- Skambutis iš „Sodros” ir dingusios santaupos: nauja pagyvenusių žmonių apgavimo schema
Išvada
Kol situacija nėra galutinai išaiškinta, rekomenduojama būti atidiems „Honda“ automobilių savininkams ir reguliariai tikrinti variklio būklę. Vairuotojai, susidūrę su panašiais gedimais, turėtų kreiptis į oficialius atstovus ir rinkti dokumentus, kurie gali praversti garantinio remonto ar teisinio ginčo atveju.
Šaltinis: moto.pl