Sportinis elektromobilis, kuris sugeba ir jaudinti, ir stebinti – tai naujojo „Hyundai Ioniq 6 N“ pažadas. Dar nepasiekęs salonų, jis jau kelia rimtą bangą: tikslas aiškus – mesti pirštinę „Tesla Model 3 Performance“ ir įrodyti, kad elektrinis sedanas gali būti ne tik greitas, bet ir iš tikrųjų smagus vairuoti.
„Ioniq 6 N“ slepia po elegantišku, bet atletišku kėbulu dviejų elektros variklių sistemą, kuri, kaip skelbiama, generuos net 650 AG (478 kW). Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h – mažiau nei 3,3 sekundės. Tai ne tik pasivijo, bet ir lenkia „Tesla Model 3 Performance“, o svarbiausia – tai ne šaltas greitis, o emocija su kiekvienu akseleratoriaus prisilietimu.
Vairavimo pojūtis, kuris įtraukia
„Hyundai N“ nebando kopijuoti – jie kuria savo elektromobilio charakterį. Tokias funkcijas kaip:
- „N e-shift“, kuri imituoja 8 pavarų sportinę dėžę su tikrais „smūgiais“ kiekviename perjungime;
- „N Active Sound+“, siūlanti garso takelius nuo klasikinio V6 iki futuristinio reaktyvinio naikintuvo;
- „N Drift Optimizer“, padedanti net eiliniam vairuotojui išlaikyti slydimą kaip profesionalui.
Visa tai kuria ne tik našų, bet ir įtraukiantį, beveik teatrališką vairavimo potyrį – kažką, ko šiandien labai trūksta daugeliui elektrinių automobilių.
Valdymas, kuris prisitaiko prie tavo nuotaikos
Vienuolika skirtingų sukimo momento paskirstymo režimų – nuo visiškai neutralaus iki galinių varančiųjų ratų dominavimo. Nori sportinio sukibimo ar nori drifto? Pasirinkimas tavo rankose. O visa tai valdoma per pažangią „N Torque Distribution“ sistemą – tikrą elektronikos ir dinamikos simfoniją.
Energija ne tik greičiui, bet ir ilgaamžiškumui
Įdiegta 800 voltų E-GMP platforma, kuri leidžia ne tik greitai įkrauti akumuliatorių, bet ir palaikyti aukštą galią net lenktynių sąlygomis. 84 kWh baterija – dar daugiau nei „Ioniq 5 N“, žada ilgiau išlikti greitam ir patikimam.
Stilius, kalbantis apie greitį
Tai ne tas „Ioniq 6“, kurį pažįstate. Čia – platesnis, žemesnis, piktesnis. Masyvus galinis sparnas, aštrūs aerodinaminiai elementai, naujos oro angos ir difuzorius rodo, kad šis automobilis turi paskirtį. Jis ne tik nori atrodyti greitas – jis toks yra.
Oficialus debiutas numatomas 2026 metais, bet jau dabar aišku – „Ioniq 6 N“ nėra dar vienas „ekologiškas pasirinkimas“, tai – provokacija, iššūkis ir pareiškimas.
- Nuo bankomato nė žingsnio – ši klaida tyko kiekvieno, kuris nori išsiimti grynųjų. Esate potencialus taikinys
- Jau aišku, kad Jonas Valančiūnas Europoje nežais, tačiau naujienos tuo nesibaigia
- Kaip telefonas sužino, kur jūs esate – net be interneto ir GPS
- Darai tai degalinėje? Gali brangiai sumokėti ne tik už kurą
- „Ignitis” primena, kad pasikeitė elektros kainos. Ar gyventojams reikia imtis veiksmų?
Jei sportinis elektromobilis turi būti ne tik greitas, bet ir smagus, gyvas, tikras, tuomet „Hyundai Ioniq 6 N“ turi visus šansus. Tai automobilis ne tik tiems, kurie žiūri į skaičius, bet ir tiems, kurie nori jausti.