Korėjiečių gamintojas Hyundai oficialiai patvirtino, kad futuristinis N Vision 74 konceptas bus paleistas į serijinę gamybą. Riboto tiražo superautomobilis debiutuos 2026 metų birželį.
Legendinis dizainas atgyja
N Vision 74 dizainas – tai duoklė 1974 metų Hyundai Pony Coupe konceptui, kurį sukūrė legendinis italų dizaineris Giorgetto Giugiaro. Modernusis superautomobilis meistriškai sujungia retro stilistiką su pažangiausiomis technologijomis.
Ypatingą dėmesį patraukia „žuvėdros sparno” tipo durys – detalė, kuri pabrėžia automobilio sportinį charakterį ir futuristinę dvasią. Tai ne tik dizaino elementas, bet ir praktinis sprendimas, leidžiantis patogiau patekti į žemo profilio saloną.
Ekskliuzyvi kolekcija
Hyundai planuoja pagaminti ne daugiau kaip 200 vienetų N Vision 74:
- Tik apie 70 automobilių pateks į privačias kolekcijas
- Likę vienetai greičiausiai bus skirti muziejams ir specialioms ekspozicijoms
- Kaina svyruos nuo 300 000 iki 375 000 JAV dolerių
Tai taps brangiausiu ir rečiausiu Hyundai automobiliu istorijoje, pozicionuojamu kaip technologijų demonstratorius, o ne masinis produktas.
Vandenilinio variklio galia
Techninės charakteristikos žada būti įspūdingos:
Galia: 775-800 arklio galių Įsibėgėjimas: 0-100 km/h vos per 3 sekundes Nuvažiuojamas atstumas: 400-500 km (koncepte buvo virš 600 km) Pavara: galinė, su dviem elektromotorais
Revoliucinė jėgainė
N Vision 74 širdis – hibridinė sistema, jungianti:
- Galima važiuoti 130 km/h, bet daugelis važiuoja 100-120 km/h, kas čia vyksta?
- Ryanair įveda naują milžinišką 585 eurų baudą: už ką gali tekti mokėti keleiviams?
- J. Valančiūno svajonė apie Eurolygą pakibo ant plauko. „Nuggets“ visus planus gali sugriauti
- Važiavau 90, 110 ir 140 km/h greičiu: štai kiek kuro sunaudojau kiekvienu atveju
- Automobilių techninėje apžiūroje – didžiulės permainos: servisai galės tikrinti mašinas, bet ekspertai įspėja apie pavojų
- Vandenilinio kuro elementą – pagrindinis energijos šaltinis
- Du elektros variklius – po vieną kiekvienam galiniam ratui
- 800V aukštos įtampos bateriją – buferinė sistema optimizuojanti galios tiekimą
Vandenilis saugomas lengvuose ir tvirtuose anglies pluošto balionuose, užtikrinančiuose maksimalų saugumą ir minimalų svorį.
Strateginė reikšmė
N Vision 74 projektas – tai daugiau nei tiesiog superautomobilis. Hyundai atstovai pabrėžia, kad tai:
- Technologijų demonstratorius – parodantis vandenilinio kuro potencialą sportiniuose automobiliuose
- Prekės ženklo įvaizdžio projektas – keičiantis Hyundai suvokimą premium segmente
- Ateities vizija – demonstruojanti, kaip gali atrodyti ekologiški sportiniai automobiliai
Rinkos kontekstas
N Vision 74 konkuruos išskirtinėje nišoje:
Tiesiogiai konkurentai:
- Rimac Nevera (elektra)
- Lotus Evija (elektra)
- Mercedes-AMG One (hibridas)
Unikalus pasiūlymas: vienintelis vandenilinis superautomobilis rinkoje, siūlantis alternatyvą grynai elektriniams modeliams.
Gamybos iššūkiai
Ribota gamyba kelia specifinių iššūkių:
- Kiekvienas automobilis bus surenkamas praktiškai rankomis
- Vandenilinio kuro infrastruktūra vis dar ribota daugelyje šalių
- Specialus aptarnavimas reikalaus išskirtinės kompetencijos
Hyundai N Vision 74 – drąsus žingsnis korėjiečių gamintojo istorijoje. Tai ne tik technologinis pasiekimas, bet ir strateginis projektas, demonstruojantis kompanijos ambicijas premium ir inovacijų srityse.
Nors 300-375 tūkst. dolerių kaina atrodys astronominė tradiciniams Hyundai pirkėjams, kolekcininkams ir technologijų entuziastams tai gali būti unikali galimybė įsigyti automobilių istorijos dalį – pirmąjį serijinį vandeniliniu kuru varomą superautomobilį.
2026 metų birželio debiutas sutaps su augančiu susidomėjimu vandenilio technologijomis transporto sektoriuje. N Vision 74 sėkmė ar nesėkmė gali nulemti, ar vandenilis taps realią alternatyva elektrai premium sportinių automobilių segmente.