Hyundai ruošiasi pristatyti galbūt savo ambicingiausią ir pažangiausią elektromobilį iki šiol. Kalbama apie naują elektrinį krosoverį Elexio, kurio oficialus debiutas artėja labai sparčiai. Nors pilna pristatymo ceremonija dar laukia, šis modelis jau sėkmingai praėjo tarptautinius bandymus, parodęs tikrai džiuginančius rezultatus.
Elexio pirmą kartą buvo parodytas gegužę Šanchajuje, bendrame Hyundai ir Kinijos partnerio BAIC pristatyme. Šis naujasis modelis dažnai lyginamas su IONIQ 5, tačiau aiškiai orientuotas į Kinijos rinką. Automobilis aprūpintas moderniausiomis technologijomis, greito įkrovimo galimybėmis ir įspūdingu deklaruojamu nuvažiuojamu atstumu – net iki 700 km pagal CLTC ciklą. Hyundai jau atskleidė, kad jų pažangiausias elektrinis krosoveris Elexio su 700 km nuvažiuojamu atstumu kainuos stebėtinai mažai – tik 19 500 JAV dolerių pradinė kaina.
Neprilygstamas saugumas ir patvarumas
Dar prieš oficialų prekybos startą Elexio jau praėjo tris susidūrimų testus ir daugybę kitų bandymų. Kiekvieną kartą elektromobilis išsiskyrė išskirtiniu saugumu, surinkimo kokybe ir dinamika. Tiek priekinio, tiek šoninio smūgio, tiek apvirtimo testuose automobilio kėbulas atlaikė visas apkrovas.
Tai pasiekta naudojant penkių sluoksnių itin tvirtą plieną, kurį Hyundai vadina „Dievo Ranka“. Konstrukcija apima 360 laipsnių sustiprinimą, aštuonias horizontalias ir septynias vertikalias sijas grindyse, užtikrinančias maksimalų keleivių saugumą.
Išbandyta žiemos sąlygomis
Net šaldytuve prie -30°C krosoveris sėkmingai užsivedė ir pasikrovė, prieš tai pašildęs akumuliatorių. Nuvažiuojamo atstumo sumažėjimas tesiekė 39%, kai tuo tarpu vidutinis rodiklis prie -7°C paprastai yra apie 40%. Tai akivaizdžiai įrodo Elexio puikią termoreguliaciją ir visišką pasirengimą naudoti net pačiomis atšiauriausiomis žiemos sąlygomis, užtikrinant ramybę net šalčiausiomis dienomis.
Inovatyvi pakaba ir valdymas
Testavimo pabaigos etapas apėmė valdymo patikrinimus keliuose su 17 skirtingų prasto miesto dangos tipų. Hyundai kruopščiai ištyrė, kaip pakaba susidoroja su nelygumais, duobėmis, grubiu paviršiumi ir kitomis nemaloniomis kliūtimis.
Elexio pagrįstas novatoriška E-GMP platforma ir, pasak gamintojo, turi geriausią pakabos konfigūraciją savo klasėje. Tam pasiekti buvo naudojami patobulinti amortizatoriai, hidrauliniai įvorės ir atlikta daugiau nei 300 reguliavimų, siekiant idealaus balanso tarp važiavimo komforto ir puikaus valdymo.
Matmenys ir galios parinktys
Remiantis turima informacija, Hyundai Elexio ilgis yra 4615 mm, plotis 1875 mm, aukštis 1673 mm. Tai šiek tiek kompaktiškesnis nei Tesla Model Y, todėl manevringesnis miesto sąlygomis. Krosoveris bus siūlomas su dviem jėgos agregatais:
- Po pirkinių populiarioje programėlėje daugeliui žmonių iš banko kortelių „dingo” pinigai
- Hyundai pristato Elexio: pažangiausias elektromobilis su įspūdingu nuvažiuojamu atstumu vienu įkrovimu ir stebinančia kaina
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- Vyras gavo 12 000 dolerių kompensaciją už tai, kad „Google Street View“ jį nufotografavo nuogą
- Kodėl automobilių varikliai tapo neremontuojami: viskas labai paprasta
- Vieno variklio versija: 160 kW (214 AG)
- Dviejų variklių versija: 233 kW (312 AG)
LFP tipo akumuliatorius tieks BYD dukterinė įmonė FinDream, užtikrinanti patikimą ir ilgalaikį energijos šaltinį.
Atėjimas į rinką
Hyundai planuoja pradėti Elexio prekybą Kinijoje 2025 metų trečiąjį ketvirtį. Apytikslė pradinė kaina – apie 19 500 JAV dolerių, o tai daro šį aukštųjų technologijų elektromobilį neįtikėtinai prieinamą plačiam pirkėjų ratui.
Ir man patinka tokie Automobiliai kurie Pardavimais Startuos,- Kažkodėl tai Kinijoje,- nu tegul būna $19,5K,- bet Europoje,- kažkodėl jis pabarngs dar $19,5K,- ir Taijp EU Rinkoje Toks EL-Auto Jau Startuos su pradine kaina,- nu +/-€35K … Mano klausimas būtu,- Kodėl mes turime už viską Mokėti Dvigubai??
Dėl to kad mes EU( USA)Debi***lai… ??are Kaijp …