2025 metais elektromobilių rinka siūlo daugybę variantų: nuo greitų ir galingų iki prabangių sedanų bei praktiškų krosoverių. Tačiau nepaisant visos šios įvairovės, kompaktiškų elektrinių hečbekų segmentas išlieka beveik tuščias. „Hyundai“ nusprendė ištaisyti šią situaciją, pristatydama koncepciją, kuri gali tapti tikru hitu – kompaktišką hečbeką, kurio dydis prilygsta „Volkswagen Golf“, pavadintą „Concept Three“. Ši naujovė žada ne tik praktiškumą kasdieniam naudojimui, bet ir, ko gero, šauniausią saloną automobilių pramonės istorijoje, informuoja „Autopilot“, remdamasis „Jalopnik“.
„Concept Three“ tapo „Hyundai“ žvaigžde IAA mobilumo automobilių parodoje Miunchene. Jo pavadinimas sufleruoja apie kompaktiškesnius matmenis, palyginti su esamais „Ioniq 5“ ir „Ioniq 6“ modeliais, o specifikacijos tai patvirtina. Koncepcinio modelio ilgis – 4 288 mm, plotis – 1 941 mm, aukštis – 1 427 mm, todėl jis prilygsta legendiniam „Golf“. Nors prieš pradedant gamybą matmenys gali šiek tiek pasikeisti, bendra išvaizda yra itin elegantiška ir dinamiška.
Šis stilius įkūnija „Hyundai“ firminę dizaino filosofiją, kurią bendrovė vadina „Plieno menu“. Pirmą kartą ji buvo pademonstruota FCEV „Initium“ vandenilio koncepciniame automobilyje su iškaltomis formomis. Matinis paviršius, imituojantis anoduotą metalą, tik sustiprina įspūdį, nors čia slypi nedidelis netikslumas: plienas nėra anoduojamas, todėl tai labiau „aliuminio menas“. Paprastai tokie žemi ir platūs koncepciniai automobiliai retai pasiekia surinkimo liniją be reikšmingų pakeitimų, tačiau šiandien „Hyundai“ yra tikrasis dizaino karalius. Jei kas nors gali įgyvendinti tokį drąsų projektą, tai jie.
Tačiau tikrasis „Concept Three“ lobis slypi viduje. Nors išorė tęsia „Ioniq“ linijos stilių, interjeras – tikra beprotybė. Tai ryški kiberpanko ekstravagancija violetiniais ir geltonais tonais su įdomiausiomis sėdynėmis, kokias tik yra sukūręs automobilių gamintojas. Kas dar išdrįstų perverti saugos diržą per galvos atramą? Arba suprojektuoti priekines sėdynes taip, kad jos primintų jaukius „Papasan“ krėslus? Niekas to nedaro taip drąsiai kaip „Hyundai“.
Interjeras primena eklektišką epochų mišinį. Virš septintojo dešimtmečio įkvėptų sėdynių iškilusios aštuntojo dešimtmečio stiliaus galvos atramos. Asimetriškas prietaisų skydelis ir centrinis ekranas, sudarytas iš pritaikytų valdiklių, tarsi nukelia mus į permatomo plastiko erą, kuri buvo dešimtojo dešimtmečio pabaigoje ir 2000-ųjų pradžioje. Tuo pačiu metu „Hyundai“ tikina, kad interjeras pagamintas iš ekologiškų ir tvarių medžiagų, kuriomis negalėjo pasigirti to meto žaislai. Tai tikras dizaino minties viršūnė, ir belieka tikėtis, kad bent kai kurie iš šių stilistinių sprendimų pasieks serijinę versiją.
Be dizaino ir matmenų, „Hyundai“ neskuba atskleisti būsimo elektrinio hečbeko techninių detalių. Bendrovė mielai kalba apie „Mr. Pix“ – pikselių personažą, pasirodantį automobilio salone, tačiau vengia nurodyti, kada galėsime išbandyti šį automobilį. Tačiau oficialiame pranešime spaudai yra svarbi užuomina: „Hyundai“ teigia, kad „Concept Three“ „signalizuoja apie planuojamą prekės ženklo plėtrą į Europos kompaktiškų elektrinių automobilių rinką“.
Tai puiki žinia europiečiams, kurie tradiciškai mėgsta kompaktiškus hečbekus. Kitaip nei Amerikos rinkoje, kur dominuoja dideli automobiliai, Europoje toks stilingas ir praktiškas elektromobilis turi visas sėkmės galimybes. Belieka tikėtis, kad ši koncepcija neliks tik drąsia idėja, o taps serijiniu modeliu, kuris galės papuošti mūsų kelius unikaliu dizainu ir novatorišku interjeru.
- SEB bankas nedelsdamas skelbia svarbų pranešimą visiems banko klientams
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- Japonai atskleidžia kiniškų elektromobilių pigumo paslaptį
- „Tesla“ ar „Toyota“? Ekspertas paaiškino, kaip automobilius renkasi skirtingos kartos
- „Via Lietuva“ pradeda pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Alvito ir Virbalio įrengimą