„Lexus LC500″ ir „LC500 Convertible” pamažu traukiasi į istoriją. Dėl šios priežasties japonų prekės ženklas kuria specialią savo modelio versiją. Deja, galime ja tik grožėtis nuotraukose, nes nėra planų pristatyti automobilio Europoje.
Dažnai nutinka taip, kad kompanijos bando išspausti paskutinius sultis iš modelių, kurie išvažiuoja į automobilių pensiją. Ne kitaip yra ir „Lexus LC500″ atveju. Kompanija sukūrė riboto tiražo versiją atsisveikinimui su sportiniu kupė. Deja, jo nenusipirksime nei Lietuvoje, nei Europoje.
„Lexus LC500 Pinnacle”: ne europiečiams
Sportiniai „Lexus” modeliai – kupė „LC500″ ir kabrioletas „LC500 Convertible” – Europoje nebesiūlomi. Tačiau tai nesutrukdė japonų prekės ženklui sukurti atsisveikinimo modelio vietinei rinkai. Jie vadinasi „Pinnacle”.
Kaip įtikinėja gamintojas, tai tikri kolekciniai automobiliai, kurių bus pagaminta vos 200 vienetų. Po 100 kiekvienai kėbulo versijai. Pusė jų bus paskirta loterijos būdu esamiems „Lexus” automobilių savininkams. Likę automobiliai, taip pat per loteriją, atiteks naujiems prekės ženklo klientams.
„Lexus LC500 Pinnacle”: kuo išsiskiria?
„Lexus LC” riboto tiražo „Pinnacle” versijoje bus gaminami išskirtinai su vairu dešinėje pusėje. Vien dėl šios priežasties jis skirtas Japonijos rinkai.
„Pinnacle” versijos automobiliai prieinami tik su 5 litrų atmosferiniu V8 varikliu, kuris generuoja 471 AG. Galia perduodama galiniais ratais 10 pavarų automatinės pavarų dėžės pagalba. Riboto tiražo automobiliai gavo patobulintą variklio programinę įrangą.
Pristatytos naujos galinės pakabos sijos, kurios padidina konstrukcijos standumą, taip pat sureguliuota visos pakabos veikla. Kėbulo standumą taip pat turėtų gerinti pakeista durų konstrukcija.
„Pinnacle” versija – tai ir modifikuoti kėbulo elementai, kurie buvo patobulinti aerodinamikos atžvilgiu. Ypatingą dėmesį atkreipia galinis spoileris iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP).
- „Swedbank“ visiškai atsisako paslaugos, kuria anksčiau reguliariai naudodavosi daugelis klientų
- „Ignitis” įvedė abonentinį mokestį: vartotojai masiškai bėga į garantinį tiekimą
- Pavojingi pasirinkimai: automobilių varikliai, kuriuos geriau aplenkti iš tolo
- OPEC+ priėmė sprendimą. Štai kas vyksta su naftos kainomis
- Kodėl bankai ragina grįžti prie grynųjų pinigų: ekspertų įspėjimas lietuviams
Automobilis taip pat gavo naujos formos priekinį bamperį, kuris turi palengvinti oro srautą, o jo šonuose pritaikyti specialūs sparneliai. Dėmesį taip pat atkreipia 21 colių juodi kalto aliuminio ratlankiai ir raudoni stabdžių suportai.
„Lexus LC500 Pinnacle”: specialus paketas
Visi riboto tiražo „Pinnacle” versijos automobiliai gaus specialias „Limited Edition” plokšteles ant centrinės konsolės, anglies pluošto slenksčių apdailas, pusiau anilino oda aptrauktus krėslus ir specialius siuvinėjimus ant prietaisų skydelio. Tarp standartinės įrangos elementų reikia paminėti spalvotą HUD ekraną ir „Mark Levinson Premium Surround” garso sistemą.
Kupė „LC500″ išsiskiria matiniu sidabriniu „Oborogin” atspalvio laku ir juodai baltu salono apipavidalinimu. Kabrioleto „LC500 Convertible” kėbulas padengtas „Neutrino Grey” laku su metaliniu apdorojimu, o minkštas, sulankstomas stogas turi kontrastuojančią „Brown Silver” spalvą. Salonas – baltos ir rudos spalvų derinys.
Mums belieka tik grožėtis tuo, ką „Lexus” siūlo savo klientams. Tačiau horizonte jau matyti naujas sportinis modelis. Galima jau ruoštis.
Šaltinis: moto.pl