Apie „Volvo Cars” buvo kalbama, kad turės didelių problemų dėl JAV įvedamų didžiulių muitų automobiliams, pagamintiems už Jungtinių Valstijų ribų. Deja, šis juodasis scenarijus tapo realybe, praneša „Reuters”. Floridoje švediškus automobilius parduodančios įmonės savininkas kalba tiesiai: „jie yra netinkamoje vietoje netinkamu laiku”.
„Volvo Cars” „netinkamoje vietoje netinkamu laiku”
Po naujų muitų įvedimo pačioje nepalankiausioje padėtyje atsidūrė gamintojai, kurie didžiąją dalį – arba net visus – savo modelius gamina už JAV ribų. Vienas iš jų yra „Volvo Cars”, kurio dauguma gamyklų yra Europoje ir Kinijoje. O būtent į šias dvi šalis nukreipti ypač skausmingi muitai. Švedų kompanija dabar tai patiria savo kailiu.
Kaip praneša „Reuters”, „Volvo Cars” laikinai sustabdė dalies savo modelių pardavimus JAV. Ir kalbame apie didelę dalį – beveik pusę visos pasaulinės gamos. Be universalo „Volvo V60″ pasiūloje liko tik visureigiai. Ir tai ne visi.
Visureigio „Volvo EX40″ pardavimai sustabdyti, bet – kaip praneša „Reuters” – netrukus turėtų būti atnaujinti. Tuo tarpu mažesnis „Volvo EX30″ JAV siūlomas tik brangesniame dviejų variklių variante.
Nevesela situacija ir su sedanais: „Volvo S90″ pardavimai Jungtinėse Valstijose sustabdyti, o naujausias „Volvo ES90″ kol kas apskritai nebus pristatytas toje rinkoje. Įmonė pripažįsta, kad esant dabartiniams muitams negali jo parduoti JAV su pelnu.
Bill Wallace yra „Wallace Automotive Group”, parduodančios „Volvo” automobilius Floridoje, savininkas. „Reuters” cituojamas vadovas taikliai apibendrina visą situaciją: „Klientai myli „Volvo”, bet dabar jie [automobiliai – red.] yra netinkamoje vietoje netinkamu laiku”.
Visureigis „Volvo EX90″ yra per mažai amerikietiškas
Kliuvo net aukščiausios klasės „Volvo EX90″, kuris juk gaminamas JAV.
Visureigis „Volvo EX90″ gaminamas gamykloje Ridgeville mieste, esančiame Pietų Karolinoje. Todėl jis atleidžiamas nuo aukšto muito, bet ne visiškai.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos
Pasirodo, kad „Volvo EX90″ naudoja daug komponentų, importuojamų iš Europos, o iš ten į JAV atkeliaujančioms automobilių dalims ir komponentams taip pat taikomas nemažas muitas. Tarifas siekia net 25 proc.
Ko galima pasimokyti iš „Volvo” situacijos:
- Globalizuotos gamybos grandinės tampa pažeidžiamos prekybos karų metu
- Net vietinė gamyba negali apsaugoti nuo muitų, jei naudojami importuoti komponentai
- Automobilių gamintojai turi persvarstyti savo gamybos strategijas atsižvelgdami į geopolitinę situaciją
- Vartotojai gali susidurti su mažesniu pasirinkimu ir aukštesnėmis kainomis
Šaltinis: auto-swiat.pl