Ar elektromobilis gali perkaisti? Tie, kurie svarsto jį įsigyti, dažnai klausia, kaip jis tvarkosi aukštose temperatūrose. Ar tai neigiamai veikia bateriją? Pasirodė ataskaita, kuri atsako į šiuos klausimus.
Prieš kurį laiką interneto svetainėje recurrentauto.com buvo paskelbta ataskaita apie tai, kaip vasaros orai veikia elektromobilių nuvažiuojamą atstumą. Kaip plačiai žinoma, nuvažiuojamas atstumas mažėja šaltomis dienomis, bet kas nutinka karštomis?
Ar elektromobilis gali stovėti saulėje? Pristatė ataskaitą
Pagal ataskaitą, greitesnį elektromobilių baterijos nusidėvėjimą gali lemti temperatūra, viršijanti 38 laipsnius Celsijaus. Duomenys iš maždaug 30 tūkst. transporto priemonių parodė, kad vidutiniškai automobiliai praranda 17-18 procentų nuvažiuojamo atstumo.
Taip pat paaiškėjo, kad automobiliai su šilumos siurbliais praranda vidutiniškai šiek tiek daugiau nuvažiuojamo atstumo aukštose temperatūrose nei automobiliai be šilumos siurblių. Taip yra todėl, kad transporto priemonės su šilumos siurbliais paprastai yra optimizuotos žemesnėms temperatūroms, o tai sumažina nuvažiuojamo atstumo praradimą žiemą. Tačiau svarbu tai, kad elektromobilio salono vėsinimas mažiau apkraus nuvažiuojamą atstumą nei jo šildymas.
Ar elektromobilis gali perkaisti? Sužinokite, kaip jį apsaugoti vasarą
Ataskaitos autoriai taip pat atkreipė dėmesį, į ką verta atkreipti dėmesį karščių metu, kad kuo geriau pasirūpintumėte elektromobilio baterija:
- Vairuotojai turėtų vengti palikti elektromobilį su labai žemu įkrovos lygiu.
- Jei įmanoma, automobilis turėtų būti parkuojamas pavėsyje.
- LFP (ličio geležies fosfato) baterijos geriau pakelia aukštas temperatūras. Jei vairuotojas žino, kad dažnai paliks automobilį saulėje savaitėms ar paliks jį su baterijos įkrovos lygiu žemiau 20%, vertėtų apsvarstyti automobilio su LFP baterija įsigijimą.
Šaltinis: moto.pl
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune