„Lexus”, „Toyota” aukščiausios klasės padalinys, regis, ruošia ne vieną, o du naujus elektrinius superautomobilius, kurie gali radikaliai pakeisti didelio našumo automobilių ateitį. Naujausios patentų nuotraukos ir oficialaus pristatymo vaizdo įrašo medžiaga atskleidė koncepcijos dizainą, kuris gerokai skiriasi nuo anksčiau pristatyto „Lexus Electrified Sport” prototipo.
Ši žinia sukėlė ažiotažą automobilių bendruomenėje ir paskatino spėliones apie kito flagmano modelio, kuris egzistuos lygiagrečiai su ilgai lauktu legendinio LFA įpėdiniu, kūrimą.
Atidžiau pažvelgus į naująjį dizainą, matyti, kad tai ne tik ankstesnės koncepcijos evoliucija. Patentuose aprašytas automobilis pasižymi agresyvesniu ir žemesniu siluetu su išraiškingais aerodinaminiais elementais, kurie užsimena apie jo lenktynines šaknis. Visų pirma, pakeitimai palietė priekinę optiką, bamperio formą, šoninius oro įsiurbimo angas ir galinės dalies dizainą, kuris tapo dar futuristiškesnis. Jei „Lexus Electrified Sport” sužavėjo elegantiškomis linijomis, naujasis prototipas demonstruoja bekompromisį dėmesį maksimaliam našumui ir prispaudimo jėgai.
Šie skirtumai kelia logišką klausimą: ar šis automobilis yra visiškai naujas modelis būsimoje „Lexus” gamoje?
Yra teorija, kad kompanija planuoja išleisti du flagmanus. Pirmasis, preliminariai pavadintas LFR, bus ideologinis LFA V10 benzininio superautomobilio įpėdinis ir bus orientuotas į prabangos ir ekstremalios dinamikos derinį. Antrasis, parodytas naujausiose nuotraukose, gali būti griežtesnė trasos versija arba nepriklausomas modelis, sukurtas remiantis „Toyota GR GT3″ lenktyniniu automobiliu.
Nepriklausomai nuo modelių skaičiaus, jų techninės charakteristikos žada būti įspūdingos. „Lexus” anksčiau paskelbė ambicingus tikslus savo būsimam elektriniam superautomobiliui: įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per mažiau nei dvi sekundes ir apie 700 kilometrų nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu. Planuojama, kad šie rodikliai bus pasiekti naudojant naujos kartos kietojo kūno baterijas. Ši technologija ne tik padidins talpą ir nuvažiuojamą atstumą, bet ir žymiai sutrumpins įkrovimo laiką, o tai yra pagrindinis šios klasės elektromobilių veiksnys.
Ypač įdomi informacija apie unikalios sistemos, imituojančios mechaninės pavarų dėžės veikimą elektromobilyje, kūrimą. „Toyota” ir „Lexus” inžinieriai kuria programinės ir aparatinės įrangos sprendimus, kurie leis vairuotojui jausti pavarų perjungimą, valdyti sankabą ir gauti lytėjimo grįžtamąjį ryšį, kaip ir tradiciniuose sportiniuose automobiliuose. Ši inovacija skirta išsaugoti emocinį vairavimo komponentą elektrifikacijos eroje ir gali tapti vienu iš pagrindinių prekės ženklo būsimų superautomobilių privalumų.
Ryšys su automobilių sportu yra dar vienas svarbus šio projekto aspektas. Manoma, kad keliams skirta superautomobilio versija bus glaudžiai susijusi su „Toyota GR GT3″ lenktyniniu prototipu, kuris jau yra bandomas trasose. Tokia strategija leidžia perkelti pažangias technologijas ir inžinerinius sprendimus iš lenktynių trasos į viešuosius kelius, užtikrinant neprilygstamą valdymą ir patikimumą. Gana tikėtina, kad naujoji koncepcija yra civilinė šio lenktyninio automobilio interpretacija.
Taigi „Lexus” stovi ant naujos savo istorijos eros slenksčio. Vietoj vieno LFA įpėdinio galėtume gauti visą šeimą didelio našumo elektrinių modelių, kurių kiekvienas turės savo unikalų charakterį. Antrojo koncepcinio modelio pasirodymas rodo rimtus bendrovės ketinimus ne tik konkuruoti, bet ir nustatyti naujus standartus elektrinių superautomobilių segmente, derinant pažangias technologijas, įspūdingą dinamiką ir unikalias vairavimo emocijas.
- Tiesiog įneškite šią sumą į savo sąskaitą: Lietuvos bankai privalo apie tai pranešti Valstybinei mokesčių inspekcijai
- Mokslininkai atrado, kada išmanieji telefonai skleidžia intensyviausią radiaciją
- Elektromobilių trūkumai, kurie išryškėja tik naudojant: „Nissan Leaf“ patirtis
- Šiandien susidūriau su naujo tipo sukčiavimu – skambučiu, kuriame tariamai skambinama iš VMI: ką reikia žinoti, kad išvengtumėte apgaulės
- Visoje planetoje lietuje atsirado nauja rūgštis, ar turėtume nerimauti?