Italijos automobilių gamintojai Maserati ir Alfa Romeo suvienijo jėgas, kad sukurtų išskirtinį superautomobilį su unikaliomis charakteristikomis – šis modelis taps duokle abiejų markių istorijai. Naujasis automobilis bus paremtas Maserati GranTurismo platforma, tačiau jo techninė dalis bus reikšmingai patobulinta.
Bus naudojamas dar galingesnis 3,0 litrų V6 Nettuno variklis su dviem turbinomis, kuris pranoks net MC20 Pura modelį (621 AG ir 720 Nm sukimo momentas). Svarbu, kad šis variklis naudos tik benziną – be jokios hibridizacijos ar elektrifikacijos, kas šiais laikais itin reta tarp superautomobilių. Dar viena išskirtinė savybė – mechaninė pavarų dėžė, kurios įrengimą patvirtino pagrindinis Maserati inžinierius Davide Danesin. Jo teigimu, ši transmisija pasirinkta siekiant išsaugoti autentišką vairavimo patirtį, kuri sparčiai nyksta dėl rinkos perėjimo prie automatinių sistemų.
Ribotos serijos projektą Maserati pristatys 2025 m., švęsdama 100 metų sukaktį nuo pirmojo markės automobilio Tipo 26 debiuto. Alfa Romeo savo versiją galėtų pristatyti 2026 m., minėdama šimtmetį nuo legendinio 6C 1500 modelio pasirodymo. Nors abu superautomobiliai dalinsis ta pačia technine baze, jie turės skirtingą identitetą ir bus pozicionuojami atskirai: Maserati – kaip išskirtinis gran turizmo automobilis klasikinių vairavimo pojūčių mėgėjams, o Alfa Romeo – kaip dinamiškas sportinis modelis su išraiškingu vairavimo charakteriu.
Projektui vadovauja pagrindinis Alfa Romeo dizaineris Aleksandras Lia, kuris kuruoja unikalios kėbulo formos ir kiekvienai markei būdingų važiavimo savybių kūrimą. Šio projekto tikslas – sukurti ne eilinį superautomobilį, o tikrą Italijos inžinerijos meno simbolį, kuris bus gaminamas rankomis ir labai ribotais kiekiais.
Šaltinis: autocar.co.uk
- Nuo rudens iš „SEB” banko sulauksime pokyčių – brangs viena paslauga
- Kodėl automobilių varikliai tapo neremontuojami: viskas labai paprasta
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- „Taip atrodo mūsų „žalioji ateitis” po vienos krušos?” Specialistai paaiškina, kad saulės moduliams dažniau kenkia visai kas kita
- JAV nori uždrausti „Start/Stop“ funkciją automobiliuose
Dvi, beveik ant bankroto ribos (jei ne motininis „fiat“ koncernas) plevėsuojančios kontoros meta krūvą milijardų naujo žaislo kūrimui, kurį dar ir perkančių bus vienetai – kas dar moka mechaninė dėže naudotis? Amerikos rinka atkrinta iš karto. Europa iš proto kraustosi su savo „ekologija“. Azija? O kam jiems reikalinga tokia „zabova“, kuri dar garantuotai kainuos beveik kaip Ferrari – rankomis surinkinėti lygtai žada?