Pastaraisiais mėnesiais automobilių industrijoje sklandė kalbos, kad „Mercedes-Benz“ galėtų pradėti naudoti BMW gaminamus variklius. Vis dėlto šias spekuliacijas oficialiai paneigė „Mercedes-Benz Group“ vyriausiasis technologijų vadovas ir valdybos narys Markusas Schaeferis, patvirtinęs, jog bendrovė neplanuoja atsisakyti savo jėgos agregatų kūrimo.
Gandai apie bendradarbiavimą su BMW
Rugpjūtį pasirodžiusiose ataskaitose buvo teigiama, kad „Mercedes-Benz“ tariamai svarsto galimybę būsimuose modeliuose montuoti BMW 2,0 l benzininį turbo variklį (B48). Toks žingsnis esą padėtų sumažinti kūrimo kaštus ir užtikrinti, kad automobiliai atitiktų griežtėjančius „Euro 7“ taršos standartus.
Tačiau Miunchene vykusioje IAA Mobility parodoje Schaeferis pareiškė, jog tokie pranešimai neturi jokio pagrindo:
„Tai neatitinka tiesos. Sukūrėme savo naują modulinių variklių šeimą FAME, kuri apima visus segmentus ir jau dabar atitinka EU7, Kinijos 7 bei JAV standartus.“
FAME – ateičiai pritaikyta variklių šeima
FAME (Family of Modular Engines) platforma, pristatyta dar prieš beveik ketverius metus, apima:
- keturių cilindrų,
- šešių cilindrų,
- aštuonių cilindrų (V8),
- dvylikos cilindrų (V12) variklius.
Ši modulinė struktūra leidžia efektyviau pritaikyti jėgos agregatus skirtingiems modeliams ir rinkoms. Pasak Schaeferio, tai – strateginė investicija, užtikrinanti „Mercedes-Benz“ savarankiškumą net ir elektrifikacijos eroje.
V8 ir V12 niekur nedings
Nors automobilių pramonė vis labiau krypsta link elektromobilių, „Mercedes-Benz“ pabrėžia, kad tradiciniai varikliai išliks svarbi dalis.
- Baigiama kurti atnaujinta V8 versija, atitinkanti naujausius taršos reikalavimus.
- Gamintojas taip pat neplanuoja atsisakyti V12 variklio, kuris tebėra prestižo simbolis aukščiausios klasės modeliuose.
„Mes ir toliau siūlysime tiek V12, tiek V8 variklius. Turime pilną, atnaujintą vidaus degimo variklių asortimentą, paruoštą ateičiai“, – užtikrino Schaeferis.
Ką žmonės dabar skaito?
- „Google“ įspėjimas: skubus „Chrome“ naršyklės atnaujinimas dėl kritinių saugumo spragų
- „Google” nuotraukos sparčiai populiarėja. Šios funkcijos prašėme jau daugelį metų!
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- „Laikykite grynuosius pinigus namuose“ – pirmieji Europos bankai, išleidę rekomendacijas klientams
- „WhatsApp“ slaptasis kodas: kodėl niekada negalima juo dalintis
Šiuo pareiškimu „Mercedes-Benz“ ne tik užbaigė spekuliacijas dėl galimo bendradarbiavimo su BMW, bet ir parodė, kad vidaus degimo varikliai išliks jų strategijos dalimi dar ne vienerius metus, kol pramonė pereis prie visiškos elektrifikacijos.