Į Lietuvą atkeliavo naujos kartos „Audi A6 Sedan“, kurį jau galima apžiūrėti oficialiuose partnerių salonuose bei rezervuoti bandomajam važiavimui. Modelis išsiskiria dar rafinuotesniu dizainu, įspūdingu aerodinaminio efektyvumo rodikliu, pažangiomis skaitmeninėmis technologijomis ir vairavimo komfortu, pritaikytu reikliems verslo klasės klientams.
Vizija apie šiuolaikinį verslo automobilį
„Audi“ atstovai pabrėžia, kad naujasis A6 Sedan atspindi markės viziją apie šiuolaikinį verslo klasės automobilį: sportiškas, bet elegantiškas, technologiškai pažangus ir itin patogus kasdienai.
„A6 jau ketverius metus iš eilės išlieka populiariausiu verslo klasės automobiliu Lietuvoje, todėl tikimės, kad naujoji sedano versija sulauks ne mažesnio dėmesio nei prieš tai pristatytas „Avant“ modelis“, – sako Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvai ir Latvijai.
Aerodinaminės savybės – geriausios „Audi“ istorijoje
Naujasis sedanas nustatė rekordą: jo oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,23, tai yra geriausias rezultatas tarp visų iki šiol gamintų „Audi“ modelių su vidaus degimo varikliu.
Šį rodiklį lėmė kruopščiai suprojektuoti dizaino sprendimai: plačios „Singleframe“ grotelės, modernūs LED žibintai, dinamiška galinė dalis, integruotas priekinis spoileris bei aerodinaminiai šoniniai elementai. Visi jie ne tik pagerina stabilumą dideliu greičiu, bet ir padeda mažinti degalų sąnaudas.
Komfortas – tylos ir technologijų sąjunga
Salono izoliacija pagerinta net 30 proc., todėl triukšmas kelionės metu gerokai sumažėjo. Papildomą ramybę suteikia akustiškai optimizuoti langai, nauji durų sandarikliai ir variklio laikikliai.
Kelionės komfortą papildo aukščiausios kokybės „Bang & Olufsen“ garso sistema bei personalizacijos galimybės – nuo didelės raiškos MMI jutiklinių ekranų iki OLED galinių žibintų, kurių šviesų parašus galima pritaikyti pagal asmeninį stilių.
Variklių gama ir efektyvumo sprendimai
Pirkėjai gali rinktis iš kelių jėgainių:
- 2.0 TDI (150 kW / 204 AG)
- 2.0 TDI quattro (150 kW / 204 AG)
- 3.0 TFSI quattro (270 kW / 367 AG)
- 2.0 TFSI (150 kW / 204 AG)
Trys iš jų komplektuojami su „MHEV plus“ mild-hybrid technologija, kuri leidžia tam tikromis sąlygomis judėti vien tik elektros energija – pavyzdžiui, stovint spūstyse ar važiuojant lėtu tempu užmiestyje.
Visi modeliai turi 7 laipsnių „S tronic“ automatinę pavarų dėžę, o priklausomai nuo komplektacijos – priekinių arba „quattro“ visų varančiųjų ratų pavarą.
Vairavimo dinamika ir prisitaikymas
Papildomai galima užsisakyti adaptyvią pneumatinę pakabą bei visų ratų vairavimą, kurie suteikia stabilumo važiuojant greitkeliu ir palengvina manevrus mieste. Esant didesniam greičiui, važiuoklė automatiškai nusileidžia, taip pagerindama aerodinamines savybes ir sumažindama kuro sąnaudas.
- SEB bankas nedelsdamas skelbia svarbų pranešimą visiems banko klientams
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- Japonai atskleidžia kiniškų elektromobilių pigumo paslaptį
- „Tesla“ ar „Toyota“? Ekspertas paaiškino, kaip automobilius renkasi skirtingos kartos
- „Via Lietuva“ pradeda pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Alvito ir Virbalio įrengimą
Kainos Lietuvoje
Naujojo „Audi A6 Sedan“ kaina mūsų šalyje prasideda nuo 58 900 eurų.