BMW ruošiasi svarbiam žingsniui elektromobilių rinkoje – jau šių metų rugsėjį debiutuos antros kartos elektrinis krosoveris BMW iX3, kuris taps pirmuoju modeliu, sukurtu ant revoliucinės „Neue Klasse“ platformos. Tai reikšmingas žingsnis Bavarijos gamintojui, siekiančiam suderinti novatoriškas technologijas su dizaino atsinaujinimu.
800 voltų sistema ir įkrovimas per 10 minučių
Vienas ryškiausių techninių pasiekimų – 800 voltų elektros architektūra, leidžianti įkrauti automobilį iki 400 kW galia. Toks įkrovimo greitis leidžia vos per 10 minučių papildyti iki 350 km atstumą, kas elektromobilių rinkoje yra vienas geriausių rezultatų. Šis sprendimas leidžia BMW konkuruoti su rinkos lyderiais ir pašalina vieną pagrindinių elektromobilių naudojimo barjerų – ilgą įkrovimo laiką.
Dvi galios versijos ir sportinė dinamika
BMW siūlys du iX3 variantus:
- Bazinis modelis su vienu elektros varikliu ir galiniais varančiaisiais ratais – pasirinkimas vairavimo entuziastams, siekiantiems klasikinės BMW dinamikos.
- AWD versija su dviem varikliais, kurių bendra galia sieks 402 AG, užtikrins sportinį charakterį ir gerą sukibimą bet kokiomis sąlygomis.
Nauja skaičiavimo sistema ir išskirtinis dizainas
Technologijų šuolis taip pat apima visiškai naują skaičiavimo sistemą, kurios našumas, pasak inžinierių, bus 10 kartų didesnis nei dabartiniuose BMW modeliuose. Tai pagerins ne tik multimedijos reakcijos laiką, bet ir užtikrins sklandų pažangių pagalbos sistemų veikimą.
Salono dizainas – itin funkcionalus. Priekinės sėdynės tvirtinamos tiesiai prie akumuliatoriaus bloko, o tai leidžia išplėsti erdvę kojoms, sumažinti automobilio aukštį ir pagerinti aerodinamiką bei valdymo savybes.
Dizaino revoliucija: grįžimas prie ištakų
„iX3“ dizainas ryškiai skirsis nuo dabartinių BMW modelių. Įkvėpimo semtasi iš 1960-ųjų „Neue Klasse“ modelių:
- Kompaktiškos, bet išraiškingos „šnervių“ formos grotelės bus integruotos į blizgią juodą plokštę, už kurios slėpsis jutikliai ir kameros.
- Kėbulo dizainas bus kampuotas, su tiesiomis linijomis ir ištisine šviesos juosta gale, pabrėžiančia technologinį modernumą.
Ši dizaino kalba taps nauju BMW stiliaus pagrindu, kuris bus taikomas visiems būsimiems „Neue Klasse“ modeliams.
Naujas „iDrive X“ ir vairavimo patirties lygis
„iX3“ taip pat taps pirmuoju modeliu su „iDrive X“ – naujos kartos valdymo sistema, kuri, kaip skelbia BMW, perrašys vairuotojo ir automobilio sąveikos standartus.
- „Swedbank“ visiškai atsisako paslaugos, kuria anksčiau reguliariai naudodavosi daugelis klientų
- „Ignitis” įvedė abonentinį mokestį: vartotojai masiškai bėga į garantinį tiekimą
- Pavojingi pasirinkimai: automobilių varikliai, kuriuos geriau aplenkti iš tolo
- OPEC+ priėmė sprendimą. Štai kas vyksta su naftos kainomis
- Kodėl bankai ragina grįžti prie grynųjų pinigų: ekspertų įspėjimas lietuviams
Antrosios kartos BMW iX3 žymi ne tik technologinį proveržį, bet ir dizaino bei koncepcijos transformaciją. Įspūdingas įkrovimo greitis, galinga elektronika, naujoviška erdvės optimizacija bei nauja valdymo sistema leidžia šiam modeliui pretenduoti į vieną pažangiausių 2025 metų elektromobilių titulą. Oficiali premjera – jau šių metų rugsėjį.