„Porsche“ ruošiasi pristatyti visiškai elektrinį Cayenne, o pagrindinės šio novatoriško krosoverio charakteristikos jau atskleistos. Modelis sukurtas ant PPE (Premium Platform Electric) platformos, kuri naudojama ir „Macan Electric“, bei „Audi Q6 e-tron“.
Elektrinio „Cayenne“ techninės galimybės
„Autogefuhl“ žurnalistai išbandė pirmuosius prototipus ir atskleidė svarbiausius techninius aspektus:
- Baterija – 108 kWh, leidžianti nuvažiuoti apie 600 km (WLTP ciklu). Galutinis nuotolis priklausys nuo konkrečios versijos.
 - Įkrovimas – palaikoma iki 400 kW galia. Akumuliatorių nuo 10 % iki 80 % galima įkrauti vos per 16 minučių.
 - Įkrovimo prievadai – du (kėbulo gale), tačiau greitojo įkrovimo funkcija veikia tik per vieną iš jų.
 
Modeliai, dinamika ir pakabos ypatybės
Elektrinis „Cayenne“ startuos su trimis versijomis, visos – su visų varančiųjų ratų pavara:
- Cayenne – 400 AG
 - Cayenne S – 600 AG
 - Cayenne Turbo – 805 AG
 
Variklių konfigūracija:
- galinėje ašyje – „Porsche“ sukurtas elektros variklis,
 - priekinėje – „Bosch“ jėgos agregatas.
 
Svarbu: elektrinis Cayenne nepakeis benzininės versijos – abu modeliai bus gaminami paraleliai.
Pakaba ir stabilumas
Naujasis modelis aprūpintas pneumatine pakaba su adaptyviais amortizatoriais (dviejų vožtuvų technologija). Ji dinamiškai reguliuoja prošvaisą:
- sumažina 10 mm važiuojant > 71 km/h,
 - sumažina 30 mm važiuojant > 135 km/h.
 
Ši technologija pagerina stabilumą bei aerodinamines savybes, užtikrindama sportišką, bet komfortišką vairavimo patirtį.
- BYD atidarys trečiąją gamyklą Europoje
 - Štai ką reiškia, jei automobilio durelėse radote monetą – tai gali būti vagystės ženklas
 - „Bolt“ žengia į dar keturis Lietuvos miestus: pavėžėjimo paslauga pasiekiama Plungėje, Elektrėnuose, Birštone ir Molėtuose
 - Iš kur tokie pėdsakai danguje?
 - „Mercedes-Benz“ pristato įspūdingą elektrinį superautomobilį „Vision Iconic“