BMW M patvirtino, kad jų naujos kartos eiliniai šešių cilindrų ir V8 varikliai atitiks griežtus „Euro 7“ emisijos standartus, nesumažinant jų našumo.
BMW M vadovas Frankas van Meelis interviu žurnalui Autocar per Gudvudo greičio festivalį sakė:
„Tikrasis iššūkis nėra pats „Euro 7“ standartas, o išlaikyti variklio galią. Svarbiausia — išlaikyti idealų oro ir kuro santykį degimo procese, ir tai reikalauja veikti be kuro naudojimo aušinimui. Didelio našumo sąlygomis dažnai naudojame kurą aušinimui, tačiau pagal „Euro 7“ taisykles to daryti negalima, todėl turime rasti kitus būdus, kaip suvaldyti temperatūrą.“
„Degimo procesas turi būti optimizuotas pagal šilumos išskyrimą ir aušinimą. Žinoma, galėtume išspręsti temperatūros problemą sumažindami galią, bet mes to nenorime. Mūsų tikslas — palaikyti idealų degimą be našumo praradimo“, – pridūrė jis. BMW M jau įdiegė „labai įdomių“ pakeitimų į variklio konstrukciją, tačiau detales pažadėjo atskleisti vėliau.
Frankas van Meelis taip pat pabrėžė:
„Eilinis šešių cilindrų variklis yra BMW tradicijos dalis, o V8 — turi gilias lenktynių šaknis, kurias mes ketiname tęsti.“
Paklaustas, ar BMW M svarsto naudoti trijų ar keturių cilindrų variklius bei mažinti emisiją per elektrifikaciją, Van Meelis atsakė aiškiai:
„Ne.“
Ką žmonės dabar skaito?
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos
Pasak jo, tokie varikliai neatitinka BMW M aukštos klasės modelių reikalavimų: sukimo momento, greičio diapazono bei svorio balanso. Jis tiesiai šviesiai pridūrė:
„Negaliu įsivaizduoti M5 su keturių cilindrų varikliu.“