Toyota pristatė atnaujintą Corolla Cross modelį – krosoverį, kuris perėmė geriausias legendinės Corolla linijos savybes ir pritaikė jas šiuolaikinių Europos vairuotojų poreikiams. Modelis įkūnija pagrindines japonų gamintojo vertybes: kokybę, ilgaamžiškumą ir patikimumą.
Nuo debiuto 1966 metais visame pasaulyje parduota daugiau nei 55 milijonai Toyota Corolla automobilių, padarant šį modelį populiariausiu istorijoje. Atnaujinta Corolla Cross tęsia šią tradiciją, siūlydama šeimynišką praktiškumą kartu su pažangiausiomis technologijomis. Pagrindinės modelio ypatybės – penktos kartos Toyota hibridinė sistema, naudojama nuo 2022 metų, ir Toyota Safety Sense saugos sistemų kompleksas.
Atnaujintas eksterjeras
Naujosios Corolla Cross dizainas kurtas atsižvelgiant į Europos pirkėjų skonį. Priekinės radiatoriaus grotelės gavo korio raštą, kuris ne tik suteikia automobiliui šiuolaikinę išvaizdą, bet ir pagerina variklio aušinimą.
Aukščiausioje High komplektacijoje įrengta adaptyviųjų tolimųjų šviesų sistema, užtikrinanti optimalų matomumą nakties metu. LED optika tolygiai apšviečia kelio dangą ir sukuria išraiškingą vizualinį įvaizdį. Atnaujinti galiniai žibintai su briaunuotu paviršiumi pagerina automobilio aerodinamines charakteristikas. Įspaustas Corolla Cross logotipas galinėje kėbulo dalyje pabrėžia unikalią modelio tapatybę, o 18 colių lengvo lydinio ratlankiai suteikia pasitikėjimo kelyje.
Komfortiškas interjeras
Automobilio salonas gavo šviežią dizainą su akcentu į praktiškumą. Atsirado nauja pavarų perjungimo svirtis ir padidinta centrinė konsolė su papildomomis saugojimo erdvėmis. Numatyta speciali vieta išmaniajam telefonui, ištraukiamas skyrius smulkmenoms ir atnaujinti puodelių laikikliai.
Standartinėje komplektacijoje yra belaidžio įrenginių įkrovimo sistema. Android Auto ryšys ir išmaniųjų telefonų įkrovimo greitis pagerintas pusantro karto – dabar jie atitinka Apple CarPlay lygį.
Technologinė įranga
Visos Corolla Cross versijos komplektuojamos su 10,5 colio jutikliniu multimedijos sistemos ekranu didelės raiškos ir 12,3 colio skaitmenine prietaisų panele. Aukštesnėse komplektacijose prieinamas pagerintas salono apšvietimas, vairo ir sėdynių šildymas.
Akustinis komfortas
Toyota inžinieriai ypatingą dėmesį skyrė triukšmo izoliacijai. Lietaus ir kelio triukšmui mažinti stogo jungčių zonose naudojamos specialios garso sugeriančios medžiagos. Galiniai keleiviai pajus geresnę akustiką dėl papildomos izoliacijos ventiliatoriaus zonoje. Brangesnėse komplektacijose įrengtas trisluoksnis variklio skyriaus triukšmo izoliatorius.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Tesla“ įleidžiamų durų rankenų pavojus: avarijų pasekmės ir nauji saugos reikalavimai
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune
Hibridinė transmisija
Corolla Cross siūloma su Hybrid 200 hibridine jėgaine. Tai universalus ir efektyvus hibridas, atitinkantis Toyota strategiją siekiant anglies neutralumo.
Prieinamumas Lietuvoje
Atnaujinta Toyota Corolla Cross jau gali būti užsakoma oficialiuose prekybos salonuose visoje Lietuvoje. Modelis pozicionuojamas kaip optimalus pasirinkimas šeimoms, vertinančioms komfortą, patikimumą ir ekonomiškumą.
Ypač prajuokino frazė apie salono atnaujinimus. Jeigu nuotraukos iliustruoja „naująją corolla cross“ tai salono priekinė panelė 95% liko absoliučiai tokia kaip ir buvo. Su garso izoliacija irgi įdomu-kaip galima pagerinti tai ko tuose automobiliuose tiesiog niekada nebuvo. Tie keli balti skudurėliai, priklijuoti prie kai kurių plastmasinių salono detalių iš vidinės pusės ir putplasčio gabaliukai po „kilimu“ tai ne garso izoliacija o makaronai praplautsmegeniams ofiso veikėjams. Toyota net brangesniuose savo modeliuose nesivargina garso izoliacijos klausimu (pvz. Highlander-ten duryse išvis nieko izoliuojančios nerasi. Visai. Naujam Land cruiser net Vilniaus salono vadas darėsi papildomą vibro ir garso izoliaciją – neįmanoma be to važinėti.), o ką jau kalbėti apie corollą ant steroidų… Dar vienas klausimas-saugumas. Mašina padaryta iš alaus skardinės storio folijos-metalu tai pavadinti galima nebent per trijų metrų atstumą. Atidarykite kapota ir pažiūrėkite į priekinių sparnų konstrukciją-jie laikosi ant tokių juokingų skardelių, kad jau kyla klausimas ar greitai važiuojant (bent jau 180 km/h) oro srovė neatpklėš jų nuo kėbulo. Ir kokį smūgį gali atlaikyti šita juokinga konstrukcija? Atskira skausmo rūšis yra toyotos multimedija ir garsas-jei tai eilinė komplektacija tai tiesiog įrenginys žinioms klausytis. Stiprintuvas – apie nieką, ten ir po 5w iš kanalo neišstena, kolonėlės-kaip tą šlamštą galima kolonėlėmis vadinti iš vis neaišku. Galinio vaizdo kamerų kokybė absoliučiai visose toyotose tragiška. Nereikia lyginti su mersedesu, palyginkite kad ir su Peugeot. Vieną reikia pripažinti-marketingas Toyota koncerno aukštumoje-tokį šlamštą tokiais kiekiais parduoti-mano pagarba…