Neseniai, 2025 m. liepos 10 d., įvykusi naujosios „Mazda CX-5“ (2026 m.) premjera žymi trečiosios kartos modelio pasirodymą, kuris dabar dar labiau priartėjo prie prabangesnio CX-60 dizaino ir įrangos lygio. Netrukus po debiuto Europoje jau prasidėjo šio SUV pardavimai, o bazinė versija Prime-Line Ispanijoje kainuoja 35 200 eurų – tai gana konkurencinga kaina, vertinant rinkos situaciją.
Nors „Prime-Line“ yra pagrindinė komplektacija, ji siūlo įspūdingą įrangos paketą:
- 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai,
- visiškai LED žibintai,
- audiniu aptrauktos sėdynės,
- 8 garsiakalbių garso sistema,
- didžiulis 12,9 colių multimedijos ekranas, palaikantis Apple CarPlay ir Android Auto.
Šis įrangos lygis rodo „Mazda“ siekį net ir baziniuose modeliuose užtikrinti aukštą komforto ir technologijų standartą, kas tampa vis svarbiau vidutinės klasės SUV segmente.
Technika: patikimas e-Skyactiv variklis ir nauja pavarų dėžė
Po variklio dangčiu montuojamas gerai žinomas ir patobulintas 2,5 litro benzininis e-Skyactiv G variklis, suderintas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Šiuo metu siūlomas priekinis varomas variantas, tačiau visų varančių ratų versijos į Europos rinką atkeliaus 2026 metais.
Toks galios agregatas žada subalansuotą dinamiką ir efektyvumą, ypač tinkamą tiek miestui, tiek ilgesnėms kelionėms.
Išvada: kokybė už priimtiną kainą
„Mazda CX-5 2026“ startuoja su sėkmingu kainos ir vertės santykiu, siūlydama aukštos klasės dizainą, modernias technologijas ir patikimą jėgainę. Nors tai tik bazinė versija, įrangos gausa nenuvilia, o puikus interjero ir eksterjero dizainas leidžia SUV išsiskirti konkurencingoje rinkoje.
Šis modelis turėtų būti patrauklus tiems, kurie ieško elegantiško, gerai įrengto ir patikimo miesto bei šeimos automobilio, tačiau nenori permokėti už prabangą. Visavertės visų varančių ratų versijos laukimas taip pat leidžia numatyti didesnį populiarumą tarp aktyvesnio gyvenimo būdo gerbėjų.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos