Antrinė automobilių rinka siūlo daugybę variantų, tačiau patikimos transporto priemonės pasirinkimas išlieka svarbiausiu kiekvieno pirkėjo prioritetu. Norint išvengti netikėtų gedimų ir brangaus remonto, verta kreiptis į patikimus informacijos šaltinius, tokius kaip Vokietijos techninės priežiūros asociacijos TÜV. Šie įvertinimai pagrįsti realiais milijonų patikrinimų duomenimis ir leidžia objektyviai įvertinti populiarių modelių silpnąsias ir stipriąsias puses.
Ketverių–penkerių metų amžiaus automobilių kategorijoje TÜV ekspertai nustatė aiškius lyderius, kurie demonstruoja mažiausią rimtų gedimų skaičių. Įdomu tai, kad lyderystė čia priklauso ne aukščiausios klasės sedanams, o kompaktiškiems ir praktiškiems modeliams, o tai rodo aukštą inžinerijos ir surinkimo kokybę net masiniame segmente. Analizė rodo, kad ilgainiui laimi gamintojai, kurie pasikliauja komponentų patvarumu.
Absoliutus nugalėtojas šioje amžiaus grupėje buvo „Volkswagen Golf Sportsvan”. Šis modelis iš esmės yra didesnė ir praktiškesnė klasikinio „Golf” versija, kurioje dera miniveno komfortas ir hečbeko valdymas. Ataskaitos duomenimis, tik 4,2 % išbandytų vienetų turėjo reikšmingų defektų. Tai fenomenalus skaičius, patvirtinantis MQB platformos patikimumą ir „Volkswagen” koncerno naudojamų komponentų kokybę. Savininkai jį vertina dėl erdvaus salono, patikimų variklių ir santykinai mažų priežiūros išlaidų.
Antroje vietoje su nedideliu skirtumu buvo „Volkswagen T-Roc”, kurio gedimų rodiklis siekė 4,5 %. Šis kompaktiškas krosoveris greitai išpopuliarėjo dėl stilingo dizaino ir subalansuotų savybių. Kaip ir „Golf Sportsvan”, jis pagamintas ant MQB platformos, kuri sujungia daugybę techninių sprendimų ir užtikrina aukštą patikimumo lygį. Jo pakaba, stabdžių sistema ir elektronika pirmaisiais eksploatavimo metais retai sukelia savininkų nusiskundimus.
Trečiąją vietą užima kitas Vokietijos automobilių pramonės atstovas – „Volkswagen T-Cross” su 4,6 % rodikliu. Šis subkompaktinis krosoveris yra mažiausias šio prekės ženklo visureigių linijoje, tačiau kokybės požiūriu nenusileidžia vyresniems modeliams. Jis idealiai tinka miesto sąlygoms, tačiau tuo pačiu metu demonstruoja nuostabią ištvermę. Ekspertai atkreipia dėmesį į tvirtą važiuoklę ir sisteminių elektronikos problemų nebuvimą, o tai yra dažna daugelio šiuolaikinių automobilių problema.
Verta paminėti ir kitus reitingo dalyvius, kurie parodė puikius rezultatus. Pavyzdžiui, į lyderių gretas pateko ir „Audi Q2″ – aukščiausios klasės kompaktiškas krosoveris. Nors jį brangiau prižiūrėti, jo savininkai retai susiduria su netikėtais gedimais. Tokie modeliai kaip „Mazda CX-3″ ir „Suzuki Vitara” taip pat patvirtina Japonijos gamintojų reputaciją – jie tradiciškai skiria didelį dėmesį savo automobilių patikimumui.
Naudoto automobilio pasirinkimas visada yra kompromisas tarp kainos, įrangos ir būklės. Tačiau remdamiesi objektyviais patikimumo įvertinimų duomenimis, galite gerokai sumažinti riziką ir pasirinkti automobilį, kuris ištikimai tarnaus jums daugelį metų, nereikalaudamas didelių finansinių investicijų. TÜV ataskaitoje pateikti pirmaujantys modeliai įrodo, kad net penkerių metų amžiaus modernus automobilis gali būti toks pat nepriekaištingas kaip ir naujas, jei tik jis tinkamai eksploatuojamas ir laiku aptarnaujamas.
- „Swedbank“ visiškai atsisako paslaugos, kuria anksčiau reguliariai naudodavosi daugelis klientų
- Vienas Europos oro uostas – ties uždarymo riba: „Ryanair“ atšaukia visus skrydžius
- Naujos ES bankomatų taisyklės: kas keičiasi vartotojams
- „Ignitis” įvedė abonentinį mokestį: vartotojai masiškai bėga į garantinį tiekimą
- Iki kiek procentų reikėtų įkrauti išmanųjį telefoną?